fredag 22 oktober 2010

Jag är älskad...

När barnet kom hem från skolan så sa jag till henne att jag hade tingat en liten kisse...

"Mamma jag älskar dig!" skrek hon rätt ut! Tala om att bli glad! Sedan satt hon länge och tittade på kortet på Buddha (Snickers alltså).

Nu har jag gjort färdigt allt till denna mässa imorgon. Jag är allt lite pirrig i kroppen! Sen kommer det ju inte att enbart vara en dans på rosor... Att sitta på ändan i 4 timmar kan få vem som helst att få träsmak i ändan. Jag har en dyna som jag ska ta med mig så jag kanske inte får typ mega-krampen eller nåt... Jag hoppas det kommer massor av trevliga människor som kommer att förgylla dessa timmar!

7 kommentarer:

Linn sa...

oj om hon blev glad nu kommer hon hoppa upp bland molnen när kissen kommer hem :D

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken gullig liten Emmy du har! Gissa om hon kommer att ha glädje av den lilla pissen!
Glöm nu för allt i världen inte att ta med kameran i morgon och lycka till så mycket som det går!
Kramar

Gafflan sa...

Åhhh men då blev hon verkligen glad. Det är så underbart att få höra av barnen att man är älskad.
Tror det kommer att bli bra i morgon. Lycka till!
Kram

tankar från mitt fönster sa...

Hon kommer att bli väldigt lycklig över att få en liten kissemisse att slösa sin kärlek på. Skönt att veta att du är älskad! Lycka till i morgon!
kram

Osloskånskan sa...

Lycka till imorrn!

Unknown sa...

Åh, så mysigt, och roligt med den lilla kissen som ska komma hem till er ~~~


Kram, från Eva

Anonym sa...

Jag blir riktigt avundssjuk på Dig. Skulle också vilja göra en massa saker och få sälja dessa sedan. Jag har ont i mina tummar p.gr.av att jag har artros i dem. Jag har sysslat med att virka och sticka tidigare men det går ju inte längre. Något som är roligt att syssla med så är det att tova med specialnål så kallad torrtovning. Man kan forma till så mycket olika figurer. Men där sätter också mina tummar stopp. (MORR) Blir så himla ilsken när jag inte kan få syssla med det jag vill.
Lycka till med försälningen.
Kram
Margit(maxelonia)