fredag 22 oktober 2010

Ingen återvändå...

Denna kisse heter Snickers och honom har jag tingat idag! Undra om barnet mitt blir glad? Det var många som var intresserade av just denna kisse och eftersom jag var först i kö så tänkte jag att det var lika bra att tinga så ingen annan "knycker" honom!

Denna sötnos ska byta namn när han kommer hit. Emmy tycker att han ska heta Buddha och då får han heta det! Detta ska bli så spännande och nu jäklar ska det säljas stickade grejer så vi kan köpa diverse katt-saker!

Bilden är lånad från Monika Nivas hemsida . Klicka här så kommer du dit!
(Monika föder upp Ragdoll och Maine Coon)

10 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ohhhh, smutt så söt! Nu är väl Emmy glad! Ja, sticka som bara den nu! Vet inte om inte kattungar slår valpar i gullighet, eller, nej, man kan kanske inte jämnföra, men dom är för söta. När kommer Buddha?
Lite roligt med Buddha namnet, för vår nya valp heter ju Leia, men det ligger inte riktigt rätt i min mun, så ibland kallar jag henne Buddhleja! Magarna på små valpar ser ju ut som Buddha magar! Peter tycker också att Leia är svårt, tänk om det blir Buddha på vår valp också, nä, kanske inte!
Kramar

bakom berget sa...

Helt underbar! Lyckliga ni som ska få ha den lilla godingen hos er sen. Jag var in och tittade på alla katterna och dom är ju sååå söta. Är den rasen dyr?
Ha nu en fin fortsättning på fredan! Kram Åsa.

Unknown sa...

Åh vilken liten ljuvlig goding. Nu ska dottern bli glad.

Anonym sa...

Hej! Vilken liten sötnos.
Hoppas ni får mycket skoj med Honom.
Ha en skön Helg.
Margit(maxelonia)

Linn sa...

åh vilken gullunge!

Angelica sa...

ÅÅååååååååh 1000 gånger bättre än något choklad!!!! Vilken liten gulleplutt! Grattis sötis, du kommer säkert att älska den lille "tussen" så du dööööööör :D
Det är helt normalt!

En liten Buddah... Je det blir alldeles säkert helt perfekt! Hoppas att ni slipper vänta så länge på honom!

Kraaaaaaaam och njut av fredagen!

Angelica sa...

Jaaaaa, skulle det stå såklart!

Kraaaaaaaaaaaam igen!

Anonym sa...

Vilken sötnös! Jag önskar mycket skoj med kissen! Ha en skön helg! Kram

Fru Purjo sa...

Gu så sööööt :-)

En häxa på Vift sa...

Vilken plutt! :)