lördag 2 oktober 2010

Emmy dansar!

 Denna dagen har varit rolig! Emmy och jag har åkt färdtjänst till Nässjö och faster Pia för att gå på bion "Marmaduke". Här ovanför är det inte Marmaduke utan den otroliga livsnjutaren Sigge som gör allt för att ligga och softa!

Innan vi skulle ner till bion visade Emmy mig en ny sorts dans ute på Pia och Claes trädgård. Tala om att både vara glad och dansant! Själv blev jag trött bara av att titta på...
 






 
 Filmen var rätt kul, speciellt när hundarna dansade!
En barnfilm som vuxna oxå kan titta på alltså. Jag äter inte godis eller nåt annat onyttigt i vanliga fall men idag tänkte jag göra ett undantag... Satt och vräkte i mig medans jag tittade på filmen. Kan säga att jag knappt kunde komma ur bio-fotöljen sen...
















13 kommentarer:

Filimarans Funderingar sa...

Hon är för "skön" din dotter. Av bilderna kan man verkligen se hur hon dansar. Jättefina bilder. Hur hann du med att ta alla bilder, har du en sån där motorkamera. Jag har bara en enkel digitalkamera.Kram/ margareta

Fru Venus sa...

Ha ha, vilken härlig dans! :-)

Anonym sa...

Kul med bio besök. Det är ju självklarhet att man ska mumsa något på bio… Du behöver inte ha dåligt samvete om Du annars håller koll på vad Du stoppar i Dig. Emmy ser ut som en riktig glad och lycklig tjej! Energin sprudlar ur henne. Man blir själv väldigt glad när man tittar på henne. Sett inte filmen men alla filmer med djur är ju rätt så roliga så jag hoppas att Emmy uppskattade filmen också. Ha en skön helg tillsammans! Kram

Malla sa...

Haha, det var en dansant en :)

Anonym sa...

Vilket energiknippe till Dotter Du har.
Tänk om en annan kunde röra sig lika lätt.
Jag önskar Er båda en skön och avkopplande Helg.
Massor av kramar till Dig och Din Dotter.
Margit(maxelonia)

Shamrock sa...

Härliga bilder

Unknown sa...

Härliga bilder på din pigga goa dotter! Ha en fortsatt bra helg! Kram

bakom berget sa...

Ha ha ha...Man blir ju glad av att bara se henne!
Ha en fin söndag! Kram Åsa.

Sunna sa...

Härligt, nu har vi lärt oss en ny dans, ska praktisera kunskaperna på jobbet sen

Tina sa...

HEEEEJ min vän!!!
Nu va det så längesedan jag va inne hos dig..eller nån annan för den delen. Det händer så mycket kul så jag har inte varesig tid el ork att sitta vid datorn så mycket.
Men jag hoppas att du mår bra & jag tänker ofta på dig.

Vilka underbara bilder!!! Man blir ju varm & glad bara av att se bilderna. Kan tänka mig att filmen slog alla rekord =))

Ha en underbar dag vännen!!!
Varm kram Tina

Anonym sa...

Man blir glad av att titta på dansbilderna.

Pinglan sa...

Ha ha.. Ser härligt ut!!

Kicki & Jörgen sa...

Vilka underbara bilder på din dotter, man blir gladare än gladast när man ser dem.
Kram