lördag 18 september 2010

Har ni fest eller???

Tala om att tre små söta damer skötte sig galant!!! Själv låg jag i sängen och vilade under tiden. Dock hade jag fått ta rätt mycket mediciner idag så jag var en aningens trött, inte ovanligt alls eller hur! Slog upp mina blådassiga ögon och tittade på klockan...

18:56!!!

Jag hade alltså sovit mig igenom hela jäkla festen! Vilken bra morsa jag är då... Tur att det inte handlade om en tonårsfest med sprit inblandat ("Vi kan va hos mig" säger Emmy, "morsan sover ändå!!!")...

Nu hade de ju skött sig och faktiskt så var de ute när jag vaknade. Roligt hade de haft plus att ingen blev osams, JIPPI!!!

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ha ha, "vi kan va hos mig..." :-) Bra att du fick vila, och tjejerna hade säkert kul! Kvällskram!

messan sa...

Du har snälla festdelatagare:) Skönt att få ta sig en tupplur under tiden.

MS är inte ärftligt och i min släkt så vet jag ingen som har det. Vad tråkigt att din dotter ärvt din sjukdom. Det gör så ont när ens egna barn eller givetvis andra barn drabbas. Man vill ju att barn ska få vara barn.Min bromsmedicin som jag egentligen ska ta är sprutor men om ca ett år så kommer den första tabletten....hoppas hoppas.
Ha nu en fin kväll!
Kramar

Marie-Louise sa...

"Vi kan vara hos mig" haha vad jag skrattade åt det. Förlåt, egentligen är det ju inte roligt men jag kunde inte låta bli. Jag känner igen mig i det där, jag är också ofta väldigt trött och somnar väldigt lätt. Ibland får jag höra från mina barn: du bara sover jämt mamma.... /Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Du hade säkert vaknat om det var nåt. Bra att du fått vila och att festen blev lyckad.

Agneta sa...

Perfekt format för en fest. Både för dem och för dig! =)

Snäckskalsdalen. sa...

Drömmorsan!
Kram

tankar från mitt fönster sa...

Skönt att få sova efter smärtan! Tjejerna var ju bara tre och du hade hört omde ställt tillmed nåt tokigt, tror jag
kram