lördag 18 september 2010

Bad, bad day...

Naturligtvis vaknade jag med värsta huvudvärken... Nej, nej och åter nej... Hinner ju inte idag för fasen! Gick en liten runda med hunden och satte mig sedan vid köksbordet och väntade på hemtjänsten plus på att mina tabletter skulle värka...

Under tiden som hemtjänsten diskade högg det till i buken... Ja ni vet vad man måste göra då va! Satt och höll mig tills disken var färdig och när hemtjänsten gick rusade jag in på toa...

Kanske sket jag ut lite huvudvärk för efter det kände jag mig faktiskt bättre! Iallafall lite... Jag ska iallafall inte anstränga mig alls idag. Hade tänkt att plocka lite men nu skiter jag faktiskt i det! Det ska vara tre busiga tjejer här, inte blir det mindre stökigt för det!!! Jag vet att iallafall två av dom brukar sköta sig så eventuellt kan jag ligga i sängen medans de festar...

Det är inget festar-väder heller för den delen, regnet fullkomligt öser ner! Ja, ja... Jag hoppas iallafall att dom små liven kommer att ha kul!!! (Barnet ska va hos sin pappa nästa vecka så då kan jag vila... )...

9 kommentarer:

Darkland sa...

Sköter de sig inte e det bara o ringa, det vet du! De två skötsamma vet jag ju vilka de e..återstår o se om det blir kaos eller icke sen..spännande;) *L* JAg har legat däckad i migrän..fick ta spruta o hoppas skiten skulle ge med sig..e ju mycket bättre nu tack o lov! Kram!

Tigris Predikantan sa...

Skönt att det släppte!
:)

Unknown sa...

Ta det lugnt och var rädd om dig. Kram

Anonym sa...

Hej! Hittade Dig inne på Bloggen jag och min ms.Vad är det för en sjukdom Du har? Har inte hört talas om den tidigare. Hur mycket olika sjukdomar finns det egentligen? Själv har jag sjukdomen MS som tar ner mig totalt.
Jag har ingen egen blogg för tillfället. Men min Dotter håller på att hjälpa mig att starta upp en. Jag skickar min Mailadress så om Du vill och orkar kan Du Maila mig ett svar. Min Mailadress är: maxelonia@yahoo.se
Ha en bra Helg
Kram
Margit(maxelonia)

Shamrock sa...

Vad bra att du blev av med både magont och huvudvärk

Agneta sa...

Även jag har blivit av med min huvudvärk! Trots att jag gått i jobbiga miljöer - sammanbrottet var nära kan jag säga. Hoppas du får en fin kväll!

Snäckskalsdalen. sa...

Jadå, ibland blir det liksom övertryck i kroppen då är ett toa besök mycket, mycket bra!
Hoppas de tre små damerna får världens kalas idag!
Kram

Gafflan sa...

Ibland är det inte dumt att få gå på toa ;D
Hoppas att din huvudvärk har släppt.
Kram

Sunna sa...

Älskar repliken..sket ut huvudvärken..haha måste testa det