tisdag 14 september 2010

Fy fasen vad jag är glad!!!

Så här ligger det nämligen till: Min älskade doktor gick och fick hjärnblödning för ett tag sen. Jag var helt förkrossad! Tänk om han aldrig skulle komma tillbaka? Hade en kvinnlig läkare sist men det kändes inte rätt... Min doktor har alltid sagt att jag känner min kropp bäst och att han därför har litat helt på vad jag säger. Plus att vi liksom har slagit våra kloka huvuden ihop angående behandling. En doktor som helt klart är så mån om sina patienter så han därför jobbar alldeles för mycket...

Idag ringde jag då alltså om mina jäkla fötter. Frågade lite nervöst om min doktor hade kommit tillbaka möjligtvis? Det hade han! Jag blev så glad så jag jublade högt i telefonen! Dock hade han ingen tid förräns nästa torsdag men vem fasen bryr sig, bara jag får komma dit!
JAG ÄR SÅ GLAD, SÅ GLAD, SÅ GLAD, SÅ GLAD!!!!

11 kommentarer:

Fru Venus sa...

:-) Jag vet exakt hur du känner, "romantik i vitt" när det är som bäst!! KRAM

Sunna sa...

Härligt, grattis

Gafflan sa...

Lycka! Bäst att få komma till samma hela tiden och den man tycker om :D

Pia sa...

En egen läkare, som känner dig och din historia är guld värd!

Ha en finfin fortsättning på dagen!!!

Kraaam/Pia

Unknown sa...

Ibland vill det bara bli bra! Grattis!!

Tigris Predikantan sa...

Nog vill man hålla fast den läkaren som råkar visa sig vara inte bara bra, bäst, utan även mänsklig?
:)
Har du beställt garn?

Pinglan sa...

Jäklar, hjärnblödning??

Anonym sa...

Jag hörde det med men glömde säga det till dig. Men va skönt för dig
Kramar från Flisby

En häxa på Vift sa...

Jippi för det. Och tur ändå att blödningen verkar ha varit lindrig, det hade kunnat sluta riktigt illa. *vet*
Och just läkare är det ju så viktigt att man har en som man har förtroende för och som är ödmjuk nog att inte bara lita på medicinska klyschor utan även på patienten.

Snäckskalsdalen. sa...

Det var bra för både honom och dig! Man får ett slags personligt förhållande till sin doktor och behöver inte dra hela ramsan från början varenda gång.....

Fenixmonas sa...

Så glad jag blir för din skull...ja, för din läkares också för att han kom tillbaka! Det är guld värt med en riktig läkare idag! Kramiz