torsdag 2 september 2010

Dagen då ALLT for i golvet...

Ibland är man liksom mer släpphänt än andra dagar. Att man sedan TVÅ människor lyckas vara så släpphänta på samma dag är ju nästan en bragd... Anette och jag åkte ju alltså till stan. Det tappades medicinkassar, garn-nystan  plus att jag tappade hela min korg med varor på ICA... Hade ett 15-pack med ägg och det höll faktiskt!

Garnaffären åkte vi ju till... Lidl hade iofs tokbilligt strumpgarn men faktum är att vi konstaterade att vi hade så mycket strumpgarn så vi behövde inte mer... Egentligen behövde vi kanske inte mer garn ALLS men är det billigt så är det... Hittade detta lammulls-garn för 20 kr nystanet och det var jag tvungen att köpa!

Detta hade jag tänkt ska bli mössa, benvärmare och eventuellt handledsvärmare oxå. Vintern är räddad!!! Just det, jag måste ju sticka det oxå...Ja, ja, ja....

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Garnet verkar som ett fynd!
Själ hade jag en tapp-tag förra veckan, tappade bl.a. en hel skål med tonfisk i olja på golvet...

Vanja G sa...

OJ! ... ja vad säger man? Grattis till äggen! :)

Snäckskalsdalen. sa...

1. dina spindelnätsbilder borde komma med i national geographic eller liknande, så fantastiska.
2. hundarna är jätteroliga och söta.
3. så mysigt ni hade på er stickafton.
4. vilket underbart garn du hittat. synd att garn kostar mycket pengar, det är roligare när det inte gör det.
5. tappa i golvet, du hade tur med äggen för det blir ju så geggigt. ägg och socker klafffsss....
6. blomkålssvampen var ju för kul, ser ut som en tvättsvamp - går den att äta, jag menar är den giftig?
7. godnatt.
8. kram.
9. agneta

Fenixmonas sa...

Då vet du vad du ska göra nu när kylan kryper på! Blomkålssvamp är inte ofta man stöter på. kramiz

tankar från mitt fönster sa...

Jag tror dig. Vissa dagar är bara sådana då man tappar saker stup i kvarten. Vilken tur att äggen höll. Inte kul med äggsmet pågolvet.
kram

Sjömans-Elin sa...

Navia har riktigt bra garner! Grattis till fyndet!