lördag 7 augusti 2010

Jag blev klubbad!!!

Jag höll mig vaken igår... Dock endast till klockan 20:00, sen däckade jag som om jag blivit klubbad av värsta vikingen! Sov gott som bara den men när jag vaknade vid sju-tiden så kunde jag inte röra mig i sängen! Samma sak hände en morgon i Florida men då kunde jag ju ropa på mor min att hon gav mig en tablett. Nu halvslumrade jag mig fram till klockan halv tio och med mycket möda och stort besvär kom jag äntligen upp ur sängen!

Vilken tur att mitt älskade barn bestämde sig för att vara hos sin pappa för just nu är det jobbigt till och med att ha hunden. Ryggen är helt åt skogen och varenda nerv signalerar... Jag hoppas det hjälper att jag är i stillhet ett tag så det lugnar sig. Detta är ju nackdelen med att jag bara bedövade smärtan med piller i USA. Men å andra sidan så hade jag ju missat så himla mycket av resan om jag nu inte var på alerten hela tiden. Jag får göra så att om det gör förjäkla ont så ska jag titta på bilderna och tänka "det var värt det!"...

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Lilla kissen på förra inlägget är ju för söt!
Ja, vila dig ordentligt både kroppsligen och själsligen! Hoppas du snart känner dig bättre!
Kramar

Selma sa...

Minnena kommer du att ha med dig resten av livet. Den värsta smärtan klingar förhoppningsvis av när du vilat ikapp. Så hoppas jag att det funkar om inte annat.

Madlar sa...

Hej o välkommen till mig! Känner igen ditt resonemang om detta med piller, att ta eller inte, att orka eller inte. Under semestern öppnar jag inte burken en enda gång men nu är locket åter avskruvat. Orka lite till....

Fru Venus sa...

Det är ju så...jag gick på piller när jag var till Sthlm på shopping med ett tjejgäng, sen satt jag hemma och grät i ett dygn...

Sunna sa...

wow vilken resa ni fick, bilderna var underbara

Fru Purjo sa...

Hoppas du blir bättre snart...och att minnena räcker länge...