måndag 19 april 2010

Kvällens vedermödor...

Ja... Ska man titta på film eller tv? Det är den stora frågan just nu... Jag har en hel hög med olika DVD samlingar med typ "Beck", "Van Veeteren" och "Mordkommissionen". Kanske vore läge att börja titta på något denna veckan då barnet är borta!

Efter min runda innan idag så la jag mig på soffan och slocknade som en gris. Blev väckt av två stackars maj-blomme-försäljare som fick sitt livs chock över att se en nyvaken Renée med tofsen på sne (vad vitsig jag är). Såg ju ut som kriget märkte jag efter att ha kollat mig i spegeln! Stackars barn...

Sedan var jag så duktig så jag gjorde om den där jäkla ansökan om inresetillstånd till USA igen. Denna gången skrev jag inte fel, inte heller kryssade jag i någon olämplig ruta (vilket jag gjorde sist...)... Jag fick dock inte ut något tillstånd idag utan de skulle kontrollera mig (?) innan. Hur gör dom det? Ska jag bli orolig nästa gång det ringer på dörren? Det tror jag i och för sig inte, men, men... Än ropar jag inte "HEJ" kan jag säga! Kan inte ni som läser hålla era tummar åt mig? Det känns som om jag skulle behöva det!

5 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen! Å, va skönt det lät att sova =) Jag är ledig imorron & tror nog jag ska göra som du.. slänga mig i sängen när sonen gått till skolan & sova.. sen vakna & ta mig till soffan & glo på film =) Borde städa, putsa fönster, fixa i trädgårde & en hel massa & lite till.. men jag behöver min vila.
Hoppas du mår bra & att du haft en fin dag & att din morron dag blir underbar!
Varm kram till dig vännen!
// Tina

bakom berget sa...

Ja visst! Jag håller tummarna. Så gärna så.
Åsa.

Sunna sa...

Klart vi håller på tummar och tår

Anette sa...

Vad tycker du att jag ska säga om dom kommer och frågar mej om dom ska våga släppa in dej i USA?

Unknown sa...

Haha... du är allt roligt du! Du har konsten att kunna skriva..

För mig blev det inte så mycke tv-tittande idag! Men jag missade inte mitt favoritprogram; medium!! Natt natt