onsdag 10 mars 2010

GARNET HAR KOMMIT!!!


Här ser ni mig med paketet med garn mellan knäna!! När man får sms:et med paketets ankomst så får man ju nästan raketfart på hela kroppen för man måste ju hämta det DIREKT! Anette hade beställt 8 nystan och jag 10.

Detta beställde jag:


Alltså två av varje färg blev det. Älskar det korall-röda, så jäkla snyggt!!! Allt ska bli sockar å jag riktigt längtar att sätta stickorna i det å starta. Det är ju bara det att jag måste sticka färdigt det jag håller på med nu... Men jag e snart klar...

4 kommentarer:

Anta sa...

Hej Reené. Vilka härliga garner du har skickat efter, var har du hittat dom. ang ditt tidigare inlägg, söker på Google bloggbakgrund sedan är det bara att bestämma sej, det är det svåraste. Jag satt och tittade i flera timmar innan jag kunde bestämma mej. Lycka till. Hör av dej om du får problem så ska jag försöka att hjälpa dej,ska bara infommera dej om att jag har oxå fått hjälp att byta, så med gemensamma huvud så ska det nog lyckas. Sköt om dej kramizar

Renée sa...

Jag hittade dom på nätet, Vartofta garn & textil heter företaget. Visst e dom snygga!!!
Tack för tipset om designen, det tar nog tid att hitta en vimsig en tror jag ;-) men jag ska göra mitt bästa!

Cecilia sa...

Det blir som feber i kroppen, när man fått ett paket med garn! Jättehärliga färger!

Cecilia sa...

Det blir som en feber i kroppen, när man har garnpaket att hämta ut! Jättefina garnen ni köpt!

När det gäller bakgrund så kan man ändra lite grand redan i blogger. När man loggar in kommer man till Instrumentpanelen. Där kan man klicka på Layout. Då får man upp en sida med 4 flikar till vänster. Under flikarna står då "Ändra teckensnitt och färg" vilket man kan greja med en stund eller så kan man klicka på "Byta mall". Det är ju kul att ändra lite även om di blog är fin som den är, tycker jag!