söndag 8 april 2012

Trött...

Denna trötthet... Som jag har sovit nu i två dagar, gått upp vid elva-tolv! Så skönt... Fast sen kommer Emmy hem och det blir skola igen, då är det 07:15 som gäller... Jag har varit duktig nu med min medicin iallafall och jag mår mycket bättre. Skönt när man kan underlätta det lite utan att behöva ringa doktorn...

Efter några dagar med snö så är det äntligen någorlunda bra väder idag. Solen strålar på snön och jag hoppas den försvinner snabbt. Får se om jag tar mig ut idag, jag är ju så himla lat så vi får se... Eller lat, jag är så trött så jag blir lat. Innan jag blev sjuk var jag en pedantisk kvinna som städade varenda dag. Nu kanske jag plockar upp lite katthår på sin höjd...

Finns det ingen karl där ute som älskar att städa och som är singel? Du ska även älska att laga mat och dessutom ÄLSKA MIG! Jag ska ligga på en divan och äta vindruvor hela dagen. När jag behöver hjälp kommer min riddare som ett skott och ger mig det jag behöver. Han måste älska shopping och skogspromenader och när jag säger shopping så ska ju mannen betala...

In my dreams eller vad tror ni?

2 kommentarer:

Hamrånge slöjdare sa...

Vad skönt att du fått sova ut ordentligt. Städa varje dag behöver man inte!
Jag tror att det finns någon sån karl som bara väntar på dig!! :-)))

tankar från mitt fönster sa...

Säkert finns det någon man för Dig också. Huvudsaken att man själv tycker man är god nog. Till och med jag har en vän att fika med, 5 år yngre, men så blev jag sjuk och drog mig naturligtvis undan,så det blev inget.Men vi har nog fikat i 1½ år nu flera gånger i veckan. Skönt att medicinen gör dig bättre och att du fått sova ut. Själv har jag också vilat efter fredagsbehandlingen, men inte varitlika trött som tidigare. Vaknade ½7 i morse! Krama dottern från mig!'