torsdag 23 juni 2011

Min hjärna går på lågvarv...

Denna dagen har inte varit på topp om man säger så... Kunde inte somna igår. Vid halv tre kände jag att nu jäklar somnar jag snart men DÅ RINGER TELEFONEN!
Blev en aningens förbannad så jag bara stängde av. Då ringer det igen så jag svarar, man vet ju aldrig vem det är liksom.

"Det är Renée"

"Hej, det är Alexander... "

"Du har ringt fel!"

"Nä, det har jag inte, vad konstigt du låter!"

"Du har ringt fel vad du än säger!"

Till slut lyckades hans kompisar intyga honom att han hade ringt fel, han ursäktade sig och så var det samtalet över... Hur pigg är man nu då? Plus att signalen hade fått igång bägge katterna, de sprang och sladdade på mattan i sovrummet, Buddha sladdade in i sängbordet hundra gånger och ibland tog han och sladdade över mig i sängen... Kan jag säga att jag var LITE trött till slut?

Tror jag sov två timmar eller nåt till slut... Så idag går hjärnan på lågvarv, känns som om jag inte kan tänka en enda vettig tanke... Den som väcker mig natten som kommer ska iallafall tänka sig för både en och två gånger för jag kommer troligtvis att bryta ihop och förvandlas till en galen yxmördare...

1 kommentar:

Agneta sa...

Jag hatar att bli väckt av telefonen. Jag tror alltid att det har hänt något och jag får skyhög puls. Urjobbigt.