onsdag 22 juni 2011

En förkylning på gång...

Jag är i början av en förkylning. Just nu är det en kvinnlig förkylning, lite feber, lite snor och lite huvudvärk. Blir det värre så uppgraderas detta till en manlig förkylning. Då kommer jag att ligga och be ynkligt om en tidning och en påse godis fastän jag inte kan svälja...

Jag har inte haft någon manlig förkylning på åratal... Senast jag var så sjuk att jag inte kunde gå ur sängen  av förkylning/influensa var 1993... Kanske är det min tur nu? Nä, jag är nog tveksam, det blir nog en liten fis-förkylning som vanligt... Tror ni jag kan be om tidning och godis ändå? ;-)

6 kommentarer:

Anna D sa...

Ja jag tycker då att du kan be om tidning och godis, även om du "bara" har den kvinnliga förkylningen. ;)
Kram!!

Helena sa...

Fökylning passar Aldrig när den kommer, men man väljer ju inte att få den. Hoppas at den går fort över, köp Bafucin på apoteket, mot ond hals. Krya på dig!

Pinglan sa...

Det kanske var tofflorna som satte igång nåt??

Tantaluran sa...

Chansa för sjutton - typ hotellfrukost på sängen!

Glad midsommar!

bokhyllan sa...

Visst! Tidning och godis är ett måste i alla förkylningar!
:)

Krya på dig.
Sommarhälsning! Kram.

Anonym sa...

KLart du ska ha tidning och godis!