måndag 2 maj 2011

"Det bidde ingenting..."

Skulle ju på akupunktur idag. Förr i världen var jag slavisk och missade inte en tid även om jag gick på knäna av värk. Nu för tiden så är jag mer rädd om min stackars kropp, jag ringde faktiskt och avbokade det hela... Tänkte att om jag har huvudvärk innan, vad har jag då inte EFTER fem nålar i varje öra?

Imorgon har barna studiedag vilket betyder att man inte behöver gå upp i ottan, krypandes ur sängen som en zombie. Fast då är det ju iofs städ imorgon så någon "långliggning" blir det nog inte... Sedan har jag en levande väckarklocka, jag har flera stycken faktiskt men speciellt en brukar väcka mig nu för tiden. Gibson heter han och det är väl åldern som gör att han har svårt för att hålla sig längre tider. Inte för att han kissar inne eller så men innan kunde man ju ligga och dra sig rätt länge, det går inte längre...

Tack för alla kramar jag har fått idag, tänk vad glad man blir av lite vänlighet! Ni är ju så snälla ni där ute... Det vore roligt om ALLA som läser här kunde skriva lite vilka ni är, jag har besökare från massor av länder numera, det är så kul! Jag har haft besökare från alla världsdelar utan Australien tror jag. Svenskarna leder ännu ligan följt av Finland, Norge, Tyskland och USA. Efter detta är det en rolig och brokig skara med länder, vore kul om man fick veta vilka dessa människor är, är ni utflyttade svenskar kanske?

Även om jag aldrig får veta vilka alla NI är så är det så roligt att ni vill komma hit och läsa, jag blir så glad! Nu säger jag godnatt och sov gott!

7 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Helt rätt att tänka på din kropp! :)
Jag är en av dina besökare, visserligen från sverige bara, men ändå! :D
Angående glömska. Jag har helt glömt att du vann hos mig för ett tag sen.. förlåt! Det ska åtgärdas snarast! STOOR KRAM!

Helena sa...

Ja du vet vem jag är, lite grann i alla fall. Tänk förr hade man brevvänner, nu är det bloggvänner. Så mycket enklare än att skicka brev, köpa frimärke, och så tar det evigheter innan det kommer fram.

Pia sa...

Tack snälla du för ditt smakråd! Jag tror nog att jag behåller krusidullerna! Bestämt.

Ja, nog är det en hisnande tanke, att föreställa sig alla, som runt hela jordklotet sitter och läser just våra bloggar...??!!!

Skickar dig en stor kraaam - schwischhh - känner du?

-Pia-

En häxa på Vift sa...

Tysklandsbesökaren är nog jag det. :)

Anonym sa...

jag är 36 år svensk mamma 1 barn har eds blandad.Gilla pyssel och tycker din blogg är ett bra avbrott för mig som gör att jag inte känner mig så ensam längre.Tack

henny sa...

Hej!
Jag har snokat runt här senaste halvåret!
Jag är 39 år och bor på Åland!
Har inte en EDS diagnos helt fastslagen utan det hänger ett litet suspectus över!
3kattor äger jag och familjen består av man och ett barn!
jag är dålig på att kommentera mest pga att jag ligger med laptopen och läser för att jag inte fixar att sitta så mycket och det blir lite svårt att kommentera då, borde ha ett tangent bord som är röststyrt:P

Madeleineslife sa...

Funderar oxå ofta vilka som kikar in hos mig.. Det kan vara 50 besökare utan en enda kommentar.. Vilket jag inte kräver utav någon men det är alltid kul att få lite feedback & se vilka som kikar in. Har oxå några från andra länder som kikar förbi :)

Har oxå insett att för mitt eget bästa så förlorar jag bara på att pressa mig. Så att avboka var helt rätt!
Kramis