måndag 25 april 2011

När man chockar sig själv!

Kolla här, nu har ta mig fasen det blivit sju torsdagar i en vecka... Jag spelar bingolotto... Inte fan vann jag något heller så påminn mig om att jag inte ska göra det förrän jag blir en RIKTIG pensionär!

Medans jag sitter vid tv:n och kämpar med duttpennan (som faktiskt är en helt vanlig bläckpenna) så ligger djuren och förlustar sig på de oerhört håriga mattorna.


Mjau, här sträcker vi på oss ordentligt!


Tufsan älskar att ligga på rygg och kråma sig. Måste vara att hon är av det kvinnliga könet tror jag... Imorgon ska jag ringa om en kastrering även på henne, hon låter väldigt pilsk på kvällarna kan jag säga så hon är nog i behov av det...

Jag kan säga att jag tror att Tufsan hade mask när hon kom hit... Hon var ju så himla smal så man nästan blev orolig när man lyfte upp henne, hon vägde INGENTING! Numera har jag märkt att hon har lagt på sig lite och är numera rätt så normal i kroppen. Skönt, mask i magen kan inte vara roligt alls...

Sen har jag å andra sidan fått bort VÄÄÄÄÄLDIGT mycket päls från denna kropp... Jag borstar henne varenda dag och fortfarande får jag bort hur mycket som helst...


Även Gibson ligger på en annan väldigt hårig matta... Han fäller oxå en aning kan jag säga...

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Mysiga djur! Dom är så söta alla tre.
Kram

Rosenvante sa...

Bingolotto??? Jaja nån ska vinna o nån förlora det vet du väl. Jag tillhörde helt klart förlorarna och spelar aldrig det numer. Men för många år sedan satt jag där och spelade och tyckte det var kul. Vad betyder det om jag slutat, är jag tillbaka till barnaåren då???? :)

Helena sa...

Ja att borsta pälsen gör nog att den blir blank och fin. Måste köpa en borste till min hund, han hårar ner allt. Ha en fin annandag påsk med djuren.

Ulrika sa...

Så där ligger Hjördis också, fast hon är kastrerad ;)
Hon ligger liksom felböjd, utan att skydda magen sin, knepigt men gulligt. Hon blir drygt två meter lång. Nästan.

Dom verkar trivas jättebra med varandra. Och katthår, vi har fullt här, två långhåriga som byter till sommarpäls gör att vi har katthår överallt. Precis överallt.