söndag 17 april 2011

Lite städning...

Jag har inte bara slappat, jag har faktiskt börjat rensningen på balkongen idag. Gjorde cirka hälften och sedan tog jag paus, en paus som varar tills nästa gång andan faller på! Kan inte göra allt på en gång ju...

Buddha fick följa med ut och fast Gibson försökte visa honom att det minsann inte fanns något farligt där ute så ville han gå in direkt. Han tyckte det var klart mycket roligare att sitta i sitt träd och kolla på oss därifrån. Emmy hade feber idag men hon hjälpte mig lite med att sopa där ute. Sen åkte hon till sin pappa så nu väntar två veckor med tystnad...

Ja, ja... Jag får väl göra ännu fler mormorsrutor så jag glömmer bort tystnaden!

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Den där andan faller på lite när den vill, i alla fall hos mig ;D
Hoppas Emmy kryar på sig :D

Unknown sa...

Nej, man kan inte göra allt på en gång. Ha nu en bra måndag. Kram