onsdag 27 april 2011

Ändrade planer...

Så blev det idag... När jag hade ringt och beställt färdtjänst och pusslat ihop så tiderna stämde, då ringer de och avbokar min tid för massage. Egentligen himla skönt för jag har haft en "ont-i-huvudet-dag" så det gjorde ingenting! När jag ändå hade dom på tråden så passade jag på att avboka morgondagens akupunktur. Min kropp kräver vila just nu faktiskt och det är nog bra om man lyder ibland...

Så istället för att fara till stan fick jag sova en timme på soffan, mycket skönare måste jag säga... Efter lite sömn var jag fortfarande helt död pigg igen och tog mig ner en våning för lite stickning hos Anette. Inte för att vi stickade hejdlöst idag, ingen orkade! Det blev mer prat istället men det är ju trevligt det oxå! Anna-Britt var inte med idag för hon har gått och ramlat, bägge benen i armen lyckades hon bryta, tala om otur...

Nu ska jag försöka varva ner trots att Tufsan just nu sjunger sin stackars serenad så det isar i märg och ben. Tack och lov bara en vecka kvar...

Inga kommentarer: