fredag 25 februari 2011

Vad i hela friden!!!

Man kan ju titta på vilka trafikkällor som finns på bloggen. En av mina var denna:
"Indragen vapenlicens"
WHAT??? Ärligt talat fattar jag ingenting...

Kanske ska förtydliga mig lite. Kollar man sin statistik så står det trafikkällor  och trycker man där så får man veta vad människor har skrivit när de har sökt efter en sak och då hamnat på just din blogg. Här stod det alltså "Indragen vapenlicens" tillsammans med "Vimsigamamman" och "Smärtplåster"...

5 kommentarer:

Linn sa...

HAHAHAH

En häxa på Vift sa...

Eh... nu följer jag nog inte med,tror jag????

Fru Purjo sa...

Jag har också fått upp en del skumma sökord i min statistik.... ganska så underhållande att kolla :-)

conny sa...

Hehe! Ja man vet ju aldrig, du kanske har en massa vapen hemma. :D

Janeth sa...

Hahaha.... sånt finns ju på min blogg oxå. Sist jag kollade så hade en sökt på relux+opera! Hur sjuttsingen hamnar mig hos mig då? Jag har aldrig skrivit ett ord om opera! hehehe
Stackars lilla Buddha! Helt övergiven av sin mamma så han måste skrika sig hes. Smölpösen!
Ta det lugnt nu resten av dagen.
Jag har äntligen köpt Stickboken. Får se när jag drar igång det projektet!
Kram Janeth