onsdag 9 februari 2011

Stilstudio Buddha-Bus!!!

Hej! Jag är Buddha men mamma kallar mig Buddha-Bus. Varför vet jag inte för jag är faktiskt så där avslappnad och cool som bara en katt kan bli! Busa gör jag lite ibland men jag gillar nästan bara att busa själv. Vaddå stå och fjutta med någon sorts vippa med fjädrar? Nä tacka vet ja mina små möss med lite skrammel. Det e grejer det! Ser ni den oranga musen jag har under kudden? Nu ska han få en omgång!

Han tror han kan gömma sig men det kan han ju glömma! Jag dyker helt enkelt ner under kudden och hugger blixtsnabbt!

Ser ni! Här har han minst fyra klor i buken, he he!

Nu kastade jag ner honom till hundens säng. Här ska han få lukta på "stor fara" för e han inte snäll så kommer "han den store och tar honom" (Fast jag vet inte hur det är med den där hunden, han e allt lite slö och sover jämt... Fast det gör ju jag oxå.).

Nu jäklar måste han snart vara död, jag har huggt honom rejält med min ena tand som är sylvass.

Jäklar, han levde! Fasen vad han sprattlar, kanske någon sorts dödsryck?

Nä nu vilar jag en stund... Ojdå, tar mamma kort? Bäst att agera fotomodell då! Blev jag snygg eller? Jo, klart jag blev, varför frågar jag för?

Nä nu jäklar började musen sprattla igen så jag har inte tid med er, Jag måste rusa!

4 kommentarer:

Helena sa...

Ha,ha nu var du för busig Buddha. Fina bilder mamma tagit, du tycker tydligen om när hon tar fram kamran. Hoppas musen överlevde attacken...

Marie-Louise sa...

men lilla busiga Buddha vad fin du är :)

Fru Venus sa...

Visst är dom härliga :-)) så länge inget går sönder.... Kvällskramar till er alla!

Cecilia sa...

A cat with a mission to kill! :-)
Riktigt busig sötis!