tisdag 22 februari 2011

Lite reklam!

Jag ska alltså göra lite reklam för mig själv idag! Spännande att få höra vad ni tycker om min egenritade mössa som jag kallar "Den stolta kärringen":

Tänkte ha den på mig idag och se vad folk tycker om den! Själv tycker jag att den symboliserar mitt inre på något sätt. En stolt "kärring" med bägge klackarna på jorden!

Om ni tycker att jag ser sliten ut så är det inget mot vad jag känner mig... Snoret frodas och tyvärr så har mitt skinn börjat att protestera mot kylan, det spricker! Har gjort mitt bästa för att sminka över det hela, utan smink ser jag rent ut sagt förjävlig ut!

Sen tänkte jag visa att det ibland är lite svårt att se skärmen när man ska kommentera andras bloggar. Någon är väldans intresserad av den lilla pilen som far fram på skärmen!


Annars kan man ju hjälpa "mamma" att klicka på musen...

Sedan kan jag säga att jag är en aningens förbannad! Det har börjat snöa så in i bengalo, jag som ska köra till staden... Hmmm... Kan man fjäska för vädergudarna?

7 kommentarer:

Helena sa...

Fjäska på du, om dom hör efter. Fin mössa, stolt kärring på vift. Lycka till med stadsbesök.

aliel sa...

Mössan ser riktigt kaxig ut! Tror dessutom att det är ett bra sätt att driva undan vintereländet, att sticka mössor... Snöar en massa här också och det är inget kul...

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken mössa, den är ju jättefin och du kan verkligen göra mönster själv, alltså. Jag är impad.
Klar Buddha vill vara med och kolla vad du skriver, jag har ett par som kontrollerar mig emellanåt, men dom mer sätter sig på tangentbordet och där blir dom sittandes!
Det kom något i luften här också och nä, nä, nä...nu räcker det och blir över!
Hoppas shoppingen blir stor omfattande och mycket.
Kramar

Rosenvante sa...

Jädrans så häftig mössa.

Pinglan sa...

Den lille mysingen... Så sötis! Och mössan är ju asball!! Du får göra en karl också!! ;)

bakom berget sa...

mössan blev ju skittuff ju. Egen design och allt! Det där med att huden spricker i det här j-a vädret, det besvärar mig oxå. Även om det bara är fingrar och läppar för min del, så är det jobbigt.
Jag kan inte alls tänka mig att Du ser förjävlig ut utan smink. Där tog Du nog i lite grann va! Även här är det ett jädrans snöande idag. Jag var till vet. och lämnade urinprov från Evert. Dom vill ha koll så att det är ok med honom efter sprutan.(Han har fått en hisklig aptit på sistone, så man får passa honom. Han äter allt han kan få tag på.)
Det var snorhalt när jag skulle köra hem igen. Nu går jag inte utanför dörren mer idag. Tur att man har inhägnad tomt, så att grabbarna kan gå ut själva en stund.
Oj! Det blev visst en lång kommentar idag...Fniss.
Ha det gott och sticka lugnt! Kram Åsa.

Anonym sa...

Tyvärr så tror jag att vädergudarna inte bryr sig ett dugg om va vi tycker. Dem gör som dem vill och sitter och skrattar bakom ryggen på oss.
Du det var en häftig mössa Du gjort. Den är jättefin. Du är otroligt duktig på att sticka och att hitta på mönster själv.
Jag har varit på fotvård idag. Tänkte ta en promenad. Men jag såg allt i en dimma och fick värdens huvudvärk. Så någon promenad blev det inte. Jag har nämligen Starr på båda ögonen så jag tror att det är den som spökar. Ska stänga in mig i en mörk garderob. Han är då för Söt Buddha. Verkligen ett härligt sällskap.
Ha en bra Dag
Kram
Margit(maxelonia)