fredag 21 januari 2011

SOL!

Jag håller på att hämta mig från dagens stora chock:

SOLEN SKINER!

8 kommentarer:

Madlar sa...

Va, va....var? Förresten kommer jag inte ens ihåg hur det stavas...zål....coll....såhl?

bakom berget sa...

Vet du vad det är för dag idag? Jo, det är KRAMENS DAG! Så jag skickar en stor en till er!
Ha en trevlig fredag! /Åsa.

Anonym sa...

Idag har vi inte någon sol men vi har haft soligt andra dagar den senaste tiden. Det är ungefär 2,5 grader kallt idag och så har det kommit lite pudersnö.
Jag vill att det ska bli vår snart med fågelkvitter och snödroppar och krokus. Är så vansinnigt trött på denna vinter så jag vet inte vad jag gör snart.
Förut kunde jag inte gå ut för att det var så mycket snö. Sen blev det tö och sedan frös det på så att det blev jättehalt. Nej Fy för denna vinter.
Pratade med min äldsta syster och hon sa att det kommer nog att finnas snö långt in i April i år. Nej jag vill inte höra ordet snö mera.
Ha en skön avkopplande Fredag
Kram
Margit(maxelonia)

Kaffe och Mazarin sa...

Är sååå härligt när den visar sig!!!:)
Här lyser den idag oxå...
Ha en skön fredag. Kramiz på dig!:)

torggumman sa...

Njut!

S sa...

Inte här.
Såklart! ;)

Snäckskalsdalen. sa...

Och idag skiner den inte här, men vad gör det, vi har ju haft flera dagar med sol så det är bara rättvist att du har sol idag! Sola på!
Kramar

Suzan sa...

så nice!