måndag 31 januari 2011

"Ser jag söt ut nu?"

Hörde ett ljud ifrån sovrummet, ett ljud som betyder "Buddha busar!". Vet inte om ni ser på följande bild att jag har dinglande metall-grejer hängande i fönstret. Dessa har jag där för att gardinerna inte ska åka ihop. Buddha tycker dock att det är bättre att peta på dom så att de smäller in i elementet och då låter det "kloink". Jag tycker inte det är lika kul faktiskt så jag tänkte knäppa ett kort på honom när han busar!

Kan säga att här smög jag in med kameran men innan jag ens hunnit in i rummet hade han hunnit att lägga sig i modell-pose!

Och när matte står kvar med kamera så gör jag mig ÄNNU sötare så hon absolut ska förlåta mig!

Sötis!

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

haha ja vilket charmtroll :)

tankar från mitt fönster sa...

Sååå söt! Visst har ni haft tur som fått en sån fin katt.
Hoppas du mår bra, jag har varit borta över helgen och firat 12-åriga barnbarnet.
kram

monica sa...

Inte kan matte bli sur på denna sötnos heller!!! Han är ju bara en liten bebis som älskar att busa, precis som det ska vara, hi hi,,,Han ser ju ut att ha det jättemysigt på sin fina säng! = )
Pussa gossen från Gammelmatte! = )
Kram på er....

Ulrika sa...

Väldigt söt kisse.

Min ena kisse, huliganen har varit i onåd idag. Jag bara morrar ;)
Hon har klättrat i en blomkruka och naturligtvis vält den och det är ju så kul att röja upp efteråt, särskilt när man har ont och är stel som en pinne.

Men söt är hon. Nu ;)