torsdag 30 december 2010

Mjau, mjau, mjau!

Lille Buddha är minsann inte någon tuffing, nä snarare tvärtom! Idag har han gått och låtit som rubriken visar... Inte lätt att vara ny... Ändå är han världens duktigaste och går på lådan och äter hur bra som helst! Dock så är det väldigt läskigt att bli lämnad i ett rum om alla går till ett annat, hua! Inte kan man komma efter heller för så ligger ju den "farlige" ivägen någonstans...

Har märkt att han är otroligt kvällstrött! Märkligt men sant. På kvällen, vid 18-tiden, så jamar han på oss. Då vill han att man ska sätta sig i soffan och han ska kela och gosa MASSOR tills han är som en "ragdoll", helt lealös alltså! Så mysig han e!

Helst en liten lätt massage på den lilles trampdynor...

Sedan sover lill-killen som en liten nasse!

Idag har han oxå varit ett substitut till en dammsugare. Kan säga att han såg inte så hemskt fräsch ut efter att ha inspekterat under min säng... Den är nämligen så låg så man kan inte dammsuga under plus att det är en sockel inuti efter det att jag en gång i tiden hade vattensäng. Så allra längst bort vid huvudändan var det inte rent och fint... Fast NU är det nog det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett riktigt gott nytt år på dig Renée!! Buddha är så tjusig så jag och min dotter kan inte släppa ögonen från korten på honom!! Massor krya på kramar till Gibson! Ha det så gott o varma kramar från mig.

Madlar sa...

Men åhhh...min 4-åriga feta prins håller fortfarande på med att trampa efter mig på kvällarna. Han ger sig inte förrän jag har satt mig ner så att han äntligen kan hoppa upp o mysa. Jättehärligt <3

Fru Purjo sa...

Så bra att du fick städat under sängen ;-)

Gafflan sa...

Vilken fin katt jag förstår att dottern är i himlen med den sötnosen hemma :D
Gott Nytt År på er ALLA!
Kram

Vanja G sa...

Det är ju det man har katter till Renee, de tar hand om alla sorters råttor :)
Välkommen till kattvärlden!