tisdag 16 november 2010

Och så blev världen rosa...

Ja nu menar jag tyvärr inte att hela världen har gått ihop och firar rosa-bandet, det hade varit roligare faktiskt... Ni vet alla mina tekniska prylar... Min käre, snälle fader visste minsann att han hade en gammal boxer hemma som jag kunde ha i sovrummet i väntan på den nya.

Boxern pappa kom med var troligtvis en som var från familjen Hedenhös tid... När vi satte i alla kontakter blev bilden helt rosa! Ja, ja... Vem bryr sig, det är ju en bild iallafall mot vad det var innan. Fast det ser allt lite knasigt ut att titta på ett rosa lejon som går på en rosa savann... Till råga på allt så är det rosa text... Sexigt värre...

4 kommentarer:

Agneta sa...

Rosa is the new black.

Unknown sa...

Nu är paketet på väg.
Hur sjutton kan det bli rosa...hoppas det löser sig till slut för dig.
Kram

Fru Purjo sa...

Rosa lejon...gulligt! Och bättre än ärtgrönt ;)

Angelica sa...

Jag äääääääälskar rosa :D Du får ta det som det är sötnos! Men rosa kommer ALDRIG vara the new black, hahahaha Det skulle jag ALDRIG överleva!!! Jag verkligen ääääääääääääääälskar svart i alla nyanser :D Rosa har ingen chans!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!