onsdag 3 november 2010

Nya bilder på en sötis!



En liten Buddha...

9 kommentarer:

Filimarans Funderingar sa...

Vilken söt liten katt, lite lustigt pilimariskt utseende. Jag förstår att ni längtar!!!

Kicki & Jörgen sa...

Åh my holy Buddah - han är så fiiiiiiin.

Vanja G sa...

Jösses så söt!
Grattis!

Pinglan sa...

Åh, lille plutten!! Så söt!

Anonym sa...

Halleduttingenpluttingenfnuttingen.... jag är inte ett dugg avundsjuk!! Det var det sötaste på länge... Tänk om några veckor ;) Vilken liten snygging det kommer att bli!! Kramar på er

Marie

Fru Venus sa...

Gulle plutte fining.... :-)

Gafflan sa...

Men åhhhhhh! Vilken liten raring. Tänk när du får hämta hem den lilla söta...åh så mysigt. :D

Monica sa...

Så söööööööööt så jag finner inte ord!
Tänk vad mycket glädje denna sötis kommer ge er.
Kram från mig.

Tant Grön sa...

Åååhhh, nu blev jag helt förälskad!