fredag 19 november 2010

Äntligen fredag!

Idag är jag extra trött så vetskapen att det idag är fredag och jag har TVÅ sovmornar (kanske inte så långa som JAG vill men ändå...) framför mig... Jag är ju en trött själ som kräver mycket sömn helt enkelt... Igår satt jag rätt upp och ner och somnade vid matbordet (nu börjar jag bli som du Anette...) och vaknade med världens ryck av att pappa ringde på dörren.

Idag somnade jag på soffan och vaknade av att pappa ringde på dörren... Jag tänker varje dag att jag ska göra så himla mycket men nu är jag tröttare än tröttast så det blir inget gjort tyvärr... Dock så har jag faktiskt betalt för att göra ingenting så det är bara att ta det lugnt när kroppen vill och soffan kallar!

Denna kyla (eller är det hösten/vintern) mår jag inte bra av... I flera veckor nu har jag fått ta massor med extramediciner... Man bor ju på fel ställe på jordklotet tror jag! Kanske får ta det lugnt tills det är vår igen, eller?

8 kommentarer:

Lejonkvinnan sa...

Man borde få lov att göra som björnen, gå i ide, när det är sådant här väder.

Hoppas du får en fin fredagskväll!

Unknown sa...

Jepp, så är det...vi bor på fel ställe...värme ska vi ha. Jag har mer än vanligt ont i mitt knä nu och det vill jag säga beror på kylan.
Ha en skön kväll.
Kram

Shamrock sa...

Två sovmorgnar låter skönt, jag ska utnyttja mina denna helg

Fru Venus sa...

När jag vunnit på Lotto och skaffat mitt hus där runt medelhavet nån stans så tar jag dig med mig! KRAM!

Snäckskalsdalen. sa...

Jag som älskar hösten och jämt pratar om det har inte fått upp ögonen på hela dan idag, det är något i luften och fullmånen är på gång!
Hoppas det blir en trevlig fredagskväll!
Kram

Reidun sa...

Snart har du en kattunge som håller dig vaken.

Tant Grön sa...

Många sovmornar i varmt klimat är min drömtillvaro. Därför köper jag trisslotter då och då, men ännu är drömmen långt borta..

Anonym sa...

Så har det redan blivit söndag eftermiddag ...