torsdag 7 oktober 2010

Singing in the rain (lite grann iallafall)!

Ni alla kära vänner, ni har skrivit så mycket smicker i kommentarerna till förra inlägget så jag borde skina som en sol! Dock tog dagens väger och åt upp iallafall hälften av det...

Regn, rusk, trist, mörkt, kallt.... Denna kombinationen stavas HÖST! När man behöver ha lampor tända mitt på dagen för att se vart man går, då är det illa... Någon sa att det skulle bli brittsommar? Var finns den? Hittar ni den någonstans så får ni gärna skicka hit lite...

Det finns dock mycket att vara glad över trots vädret. Igår föddes nämligen våran (eventuellt) nya FAMILJEMEDLEM! Det finns dock inga bilder än på de små liven men kolla gärna in på sidan, det finns fem andra små sötingar att titta sig försärvad på!

5 kommentarer:

Agneta sa...

Men åhhhh! Söööööt!

Anonym sa...

Hej! Det regnar här hos mig i Uppsala också. TRIST. Måste försöka att ta mig ut en stund i alla fall.
Ha det så bra Du kan.
Kram
Margit(maxelonia)

Rut-Knut-Tjut sa...

Men shit vad söt. Är det en ragdoll? Min syster har en ragdoll, jättesöt.

Här i Umeå har det stormat och blåst sen i söndags. Idag kryddades det med regn.

tankar från mitt fönster sa...

Oj vilken söt kattunge! Något att se fram emot. Här har vi bara haft grått i två dagar. Dessförinnan sol! Jag väntar på regn så att jag får använda min nya regnkappa.
kram

Madeleineslife sa...

Håller med dom andra! Så bedårande söt! men vilka kattungar är inte det.. Men hon var extra söt ;0)