fredag 15 oktober 2010

Jag funderar på karlar...

Jag skrev ju ett inlägg angående detta med dejting. En del har undrat hur det gick sedan. Sanningen är att jag inte har vågat göra nåt alls!!! Är jag inte en riktig fegis?

Idag är det fredag och ibland känns det lite så där.....ja man får lust att bara ha någon här... Någon att prata med eller bara sitta brevid... Den veckan som Emmy inte är hemma blir väldigt tyst...

Så nu skriver jag en liten kontaktannons HÄR:

Finns det ingen som läser bloggen som är man och VÄLDIGT bra på alla sätt och vis (och singel?)? Du får inte heller bry dig om att jag är lite defekt  plus ha ett tålamod med att jag är vimsig till max...

Barn måste du ha sedan innan för jag tänker INTE (aldrig, inte ens under knivhot!!!) sprida mina gener vidare!

Körkort är ett måste då jag bara orkar frikoppla och gasa en mil ungefär. Bil vore ju bra oxå, iallafall om du har en som är lite nyare än min...

Du måste ha ett eget liv med egna vänner och egna intressen. Män som är som frimärken får jag eksem och mjäll av!

Är du utbildad massör får du en stjärna i kanten! Likaså zonterapeut, sjukgymnast, akupunktör, naprapat eller någon annan utbildning som gör att jag kunde må lite bättre. Du får oxå gärna vara självlärd eller helt enkelt en naturbegåvning!

Tar du med mig på shoppingturer där du betalar så blir jag på gott humör. Betalar du mina räkningar oxå så kommer mitt leende aldrig att lämna ansiktet!

Du får gärna vara händig då en man med arbetarkläder är väldigt sexigt. Snygg kropp, bra hållning plus en garderob som man inte behöver skämmas över är ett måste (iallafall garderoben...).

Vi snackar alltså om guds gåva till kvinnan här! Finns du där någonstans, sätt dig då på den vita springaren, ta på dig kronan av guld och gallopera hit (för bövelen!)!

10 kommentarer:

Agneta sa...

Jag håller tummarna för att någon trevlig och snygg man nappar!

bakom berget sa...

Håll er framme grabbar! Här har ni en toppentjej. Snygg är hon oxå!
Hoppas du får napp. Kram Åsa.

Unknown sa...

Jag håller också tummarna. Verkligen! Och skulle dom nu komma i flock och det blir nån över, skicka den till mig :-).
Natti
Kram

Angelica sa...

Du, varför tycker du hela tiden att du är defekt... Det är ju bara du som tycker det! Sötare och trevligare kvinna verkar ju omöjligt att hitta! Varför vill du tvunget ha en man? Jag ville sååååå gärna vara singel, leva för min egen skull och hade massor med vänner, bra arbete och alltid kul, och då, precis då, träffade jag min "man". Ibland är det inte så dumt att bara vara, njuta och leva livet med en "klackspark"!

DU kanske inte ska vänta på att träffa någon, "han" kanske ska leta efter dig!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam och dröm många vackra drömmar!

Snäckskalsdalen. sa...

Den annonsen kan du ju använda på riktigt, den var ju både bra och full av humor! Go for it!
Kram och lycka till!

Anonym sa...

Hej!
Spännande att få se om något händer. Du är ju en riktig Tuffis. Jag skulle inte våga. Här hos mig har det varit flera minusgrader i natt. Fy för att vintern redan gör sitt intåg. Det kom ner någon form av vit nederbörd igår. Jag tror att det var hagel. Men i alla fall inte roligt. Solen skiner idag här hos mig.
Kram
Margit(maxelonia)

UllaJohanna sa...

In med den annonsen!!! NU!
Massor av svar får du. Övertygad!!!

Kramen!

En häxa på Vift sa...

Finns en ialla fall minus det där med barn för han ville inte ha några egna så det gjorde inget att det fanns barn sen innan. Han är iof ingen utbildad massör men han är en jäkel på att knåda ut muskelknutor på axlarna och uniformerad är han också till vardags. Men han är ju upptagen då förstås då han är gift med mig. ;)

Men... finns det en finns det flera. Så tänker jag. :)

Men,

Anonym sa...

Det stöp på den trista detaljen att jag är kvinna.

Madeleineslife sa...

Vet inte om jag som man skulle våga svara på den annonsen... :P

Du är inte rättvis mot dig själv!! Du har många bra egneskaper, du måste se alla bra sidor hos dig själv! Sen är det u bra att lägga korten på bordet, det gör jag med.. Hoppas du hittar någon, för det är du värd!!

Jag har testat dejting på nätet, men gratis varianten.. Men det är svårt! Träffade ett par st.. Men det ledde ingen vart. Men det är ju bra för oss som inte har samma möjlighet att ta oss ut på marknaden! ;0)

BAmsekram