måndag 25 oktober 2010

En liten kisse...



Så liten han är än så länge...

19 kommentarer:

Kicki & Jörgen sa...

Så sööööööööööööt. Är det en helig birma? Kanske blandar ihop dem nu?

Gafflan sa...

Åhhh, såååå fin :DD
Maju på dig.

Renée sa...

Nej, Buddha är en ragdoll men teckningen är som en helig Birma.

Linn sa...

vilka mörka öron han har redan! =O

Reidun sa...

Dessa underbara kattungar. Vi vet inte hur vi ska göra när vår Birmahona inte finns mera.(Hon är 12 år) Katt eller inte. har svårt att föreställa mig ett liv utan katt efter 20år med dem.

Unknown sa...

Sötaste söööta :-)))

Kaffe och Mazarin sa...

Åh såååå söt!!!:)
Ha en skön dag!Kramiz..:)

bokhyllan sa...

Så gullig!!!

Sunna sa...

så bedårande

Pinglan sa...

Vilken söööting!!!!!

Fenixmonas sa...

Å´något så underbart fint! Jag smälter...Kramiz

Fru Venus sa...

Halledudandå.....(fast det låter helt annorlunda sen när de klättrar i allt) ;-)

Rut-Knut-Tjut sa...

ÅHHHH vad söt. En sån som man bara vill stoppa i fickan och ta hem.

Anonym sa...

Att man bara kan få vara så söt som denna kattunge är. Ha en skön kväll.
Kramis
Margit(maxelonia)

Lisa lagom sa...

Åhhh, alldeles underbar. Förstår att ni längtar.

Monica sa...

Oj,oj....vad söt man kan vara....när kommer denna "ulltuss" hem till er?
Katt kram.

Kicki & Jörgen sa...

Härligt namn på en så vacker katt,

Anonym sa...

En sån sötnos!

Madeleineslife sa...

Säger som dom andra; så söt han är!!!

Svar:
Jag är så glad att jag har fått denna soffa & fåtölj, har inte ekonomin att köpa mig någon... Roligt att göra om lite efter 5 år... Sen gör jag lite förändringar hela tiden med sånt som jag redan har för att lite förnyelse förhöjer.. eller vad det heter :S
Nej det är inte så många alt man har på möbleringen för att den ska fungera... Men jag tror att detta funkar trots att det kanske inte är så man brukar ha. Men vem bestämmer hur det ska vara?.. ;0) (sofforna får stå lite "omlott"..)

Kramis