fredag 24 september 2010

Underbar fredag!

Vilket väder! Morgonen bjöd på lite dis men under denna slöja lurade solen. Nu känns det nästan lite somrigt ute men tittar man på träden så vet man att det är höst. Färgerna börjar spraka på riktigt!

Jag har idag skött mig tycker jag! Ringt om receptförnyelse angående Emmys medicin plus att jag ska slänga in två kilo kyckling i ugnen. Fileérna har legat i marinad under natten så nu är det bara att vänta på att ugnen ska göra sitt.

Kanske blir det en tur till skogen idag. Även om foten gör ont så känner jag att jag verkligen VILL ut i skogen! Men kryckor och alla de skydd jag har så går det(plus lite jävlarannamma!).

5 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Ta det försiktigt bara.

(Jag är sjukt trött idag därför så mycket kaffe, annars kanske det är sådär -3 koppar ;) )

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, ut i skogen är läkande för själar och kropp och ont och värk och allting, det är något speciellt med skogen!
Tur att du kan ta dig ut i den trots allt, skönt!
Vilken vacker läkarstation du var till!
Baskern får vi kanske se så småningom....?
Glad fredag!
Kram

Gafflan sa...

Du är fantastisk!
Ha en skööön fredag.
Kramar.

Fru Venus sa...

Går du till skogs så ta det lugnt :-) Visst är det härligt med varma höstdagar! Kram

Elisabeth sa...

Jag glömde ju att be dig om det där kycklingreceptet! Kan man få det en gång till, tror du?

Varmaste värmande kramen...