fredag 10 september 2010

Ibland tar mitt "vimsiga" liv över...

Så här ligger det till: Emmy och jag har försovit oss nästan hela veckan... Hur smart är man då på en skala? Borde man kanske inte kolla om det är något fel på inställningen på just detta larm på mobilen? Om jag hade varit så smart hade jag besparat att bli utskälld av en tjej som i vanliga fall inte har något trevligt morgonhumör...

Felet: Detta larm ska larma varje vardag kl 07:20. Det gjorde det alltså inte bara för att jag hade väl råkat knappla på inställningarna... Kan säga att nu jäklar är det inställt så in i bomben plus att jag på måndag kommer att ställa klockradion oxå... Helgardering alltså...

8 kommentarer:

Monica sa...

Hi,hi.....tror att du är lika teknisk som mig.
Trevlig helg.

Shamrock sa...

säkrast så

Pinglan sa...

Upsi!!

Osloskånskan sa...

:-)

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, det är lätt hänt, bäst vara på den säkra sidan. Det är ett elände det där att komma upp på morgonen.....fråga mig.....!
Vilka fynd ni gjorde på loppis, det är kul.
Visst är det roligt att titta på gamla bilder, och om man tittar på flätkoftan så är det ju inte omodernt nu men man ser att bilden är från ett annat decennium.
Agneta kram

Agneta sa...

Hahaha! Men sådant händer så (alltför) lätt.....

messan sa...

Nu har jag kommit på en sak...när du lämnar kommentarer hos mig så läser jag dom men dom finns inte i min mail. Ikväll kollade jag och då låg de i skräposten...hur tusan kan de göra det::??? Det vill jag inte att de ska göra. Jag förstår inte varför de hamnar där överhuvudtaget..kanske därför jag inte alltid svarat som jag ska.
Kram stor kram

bakom berget sa...

Jag säger ...LYCKA TILL!
Ha en fin lördag! Kram Åsa.