onsdag 1 september 2010

GRATTIS, ni vann!!!

Första hundpaketet går till.... (trumvirvel)

TINA  (Tina har egentligen katt men hon ville hellre ha ett hundpaket till hennes syrras hund som besökte henne ibland)

Andra hundpaketet går till... (trumvirvel)

LENA & FLISAN (som inte har någon blogg)

Och till sist Kattpaketet.... (trumvirvel igen)

MADLAR

Skynda er att maila era adresser till rej74@hotmail.com så kommer det något gott till era djur i brevlådan snart.

Tack alla som har varit med och grattat Gibson!

9 kommentarer:

Filimarans Funderingar sa...

Grattis till er som vann/margareta

Unknown sa...

Grattis alla vinnare!! Jag är inte alls avundsjuk...(ler)

Tigris Predikantan sa...

Vilka fina vinster och till tre stycken! Inte dåligt!
:)

the_door_to_me sa...

Tack! Vad glad jag blir, spännande att se vad det är...
Lena & Flisa

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna lyckliga tordag! Min kisse är hemma! Jag är så glad!!Kramiz

bakom berget sa...

Grattis till dina vinnare och tack för en kul tävling! Ha en fin dag! Kram Åsa.

Fru Venus sa...

Hmpf.... ;-)

Tina sa...

<3 Åh, Tusen tack fina vän<3 Åh, det hade jag verkligen inte räknat med =) Så roligt!!
Tack snälla!!!
Kram Tina

Madlar sa...

JAAAA, vad kul!!! Nu blir feta prinsen glad....o matte oxå <3 <3 <3