tisdag 28 september 2010

Fan vad jag e bra (och ni oxå!)!

Jag har fått en award från En häxa på vift! Lyckan är fullständig plus att jag allt är lite rörd...

Jag vill skicka vidare denna genast till

(En blogg om hur det är att leva med EDS)

(En blogg om en virrig trebarnsmamma)

(En otroligt stark skildring om hur det är att ha en man med alzheimers)

(En blogg om en kvinna som... är helt enkelt!)

(En underbar kvinna som bor på Mallorca!)

Jag skulle kunna ge denna award till er alla men nu valde jag dessa fem bloggar som alla är väldigt olika. Det som knyter ihop alla fem är att de skriver om sin vardag. Ingen är den andre lik och våra liv kan se otroligt olika ut... Det är denna variation som jag tycker är så intressant.

Ha nu en bra dag ni alla som finns där ute...

5 kommentarer:

Agneta sa...

Men åh! Gulle dig! Tack!
Ha en bra dag du också!
Kram!

Vero sa...

Hej och hallå!

Ett tag sedan jag har haft tid att surfa runt på bloggar och hos dig. Men nu känns det som om det finns mer tid över till sånt om eftermiddagarna när jag jobbar hemifrån. Så himla skönt.

Kul med awards. Ha en fin dag!

Unknown sa...

Tack snälla goa du!! Jag blir så gla´!!

Angelica sa...

Sötaste du! Du är är värd varenda award du får!!! Och tusen, tusen tack för att du tänker på mig - ända här nere... Det blev en ljuvligt glad start på min onsdag!

Kraaaaaaaaaam!!!

Elisabeth sa...

Nämen, vad du är bara för gullig!! Tack snälla goa du...! Vad glad jag blev nu!
Å så jag skriver som Angelica E.. "du är värd varenda award du får!!!"
Jag önskar jag kunde förgylla din dag lika mycket som du så ofta förgyller min...

Varm tacksam kram till dig...