torsdag 26 augusti 2010

Vad i #%&???¤=%&?

Alltså, här satt jag i godan ro i tisdag och kollade på alla era underbara bloggar. Inne på Tigris blogg läste jag om att Yarn Paradise hade så otroligt billigt garn...

Idag så ringer det på dörren och då är det DHL som kommer med ett paket... Va fasen??? Har jag fått paket! Men har jag beställt varor??? Hur gick detta till??? Måste vara som när man går förbi garnaffären: de kommer ut och drar in en i affären och kastar garnet över en! Här måste det helt enkelt handla om hypnos...

Kan meddela att frakten var dyrare än vad garnet var och ändå var det billigt så jag är nog förlåten tror jag...

7 kommentarer:

tankar från mitt fönster sa...

Vackra färger på garn. Kanske det blir schalar?
Håller på att avsluta ett par raggsockar, hela sommaren har gått åt till en socka. Sedan skulle jag behöva något roligare att sticka. Får se vad det blir.
Ha det gott!
kram

Angelica sa...

Åhhhhhhh jag kan tänka mig att vara med om ett sådant "garnregn", hahahahaha!!! Så måste det ju gå till när man är ute och handlar... Alla barnkläder, inredningsprylar och alla sidenkuddarna på Zara Home - precis så var det - regn, massssssor med regn *skrattar*!!!

Hoppas att du får en strålande dag, sötis! Du har ialla fall massor med kul pyssel framför dig :D

Kraaaaaaaaaaam

Angelica

Pinglan sa...

Åh det var inte liiite garn heller?!!

Anonym sa...

Kikar in för att säga hej! Har varit lite dålig på det den sista tiden, men har inte glömt dig:). Jag strulade med kommentarer och mailadressen, sen hade jag och egentligen har jag fortfarande problem med min hals sen nästan en månad tillbaka. Svarar först på Din fråga från den 6 augusti. Vi hade varit i nordvästra Sardinien. Jag rekommenderar Alghero som är ett fantastiskt ställe till avkoppling på alla plan. Vi vilade oss, solade, badade och njöt av närvaron där. Barna dök med Torbjörn för att åskåda korallerna. Sardinien är fantastiskt ställe och vi lovade oss själva att återkomma dit. Vill man ha bara njutning vid havet eller är man intresserad av historien, är man andlig, tycker man att vandra i fjällen eller kanske trivs man att strosa i gammal stads miljö med tusentals små gränder och shoppa då ska man dit. Klimatet, naturen, havet, vit strand och otroliga växter samt stadsmiljö – allt fascinerande! Matpriser liknar våra fast i de flesta fall är det dyrare tyvärr. Vilket underbart mönster har halsduken som Du stickar! Det kommer vara mycket mysigt och fint runt halsen skulle jag tro. Garnet Du fick i paketet är mycket fint med. Hösten är på framträdande tyvärr med allt gott och ont. När det blåser och regnar är det rent helvete, men när det är fint höst väder då har jag absolut ingenting emot årstiden, jag älskar gyllenehöst. Ha det så gött! Kramar

Anta sa...

Vilket härligt paket bara si så där du fått, snygga färger. Tack för tipset där måste jag in och kolla.Akta så du inte får träningsvärk av allt stickande för de där snygga garnerna blir väl inte liggande länge??
Ha det så gott Kram

Tigris Predikantan sa...

Jaha ... är du nöjd då? Hoppas det!
:)

The Willow Fairy sa...

Mjuka, mumsiga, mysiga paket...