måndag 16 augusti 2010

Blodet droppar!

Igår kväll medans mörkret sakta sänkte sig utanför mitt fönster satt jag och tittade på sista delen av "Messiah" på dvd. Om ni inte har sett denna serien på tv innan så rekomenderar jag er att titta på den, den är otäck och jäkligt bra plus att man aldrig kan räkna ut vem som är mördaren (det bästa av allt).

Där satt jag alltså och hade sett allt detta blodet och när filmen var slut skulle jag gå ut i köket för att ta mina mediciner.

Där på diskbänken: Blod!

Mina ögon blev nog stora som fotbollar! EN blodpöl på min diskbänk, vad i helvete...

Vid närmare studering var det ju en påse med jordgubbar som jag tagit ut från frysen som tinat och läckt ut sin röda saft likt en blodpöl...

Det blir bolibompa för mig i fortsättningen tror jag...

12 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Ha,ha,ha ... ja, sånt är anledningen till att jag inte tittar på skräckfilmer!
:)

Randiga Tråden sa...

Tack för alla dina trevliga kommentarer, det värmer. Jag blev nyfiken på Messiah, undrar vad det är för serie? Hoppas att du har haft en bra sommar trots foten. Brittmari

Fru Venus sa...

Ha ha ha, satsa på Bolibompa du :-)) Vilken kanal går det där skräckeländet på?

Selma sa...

Bollibompa är precis lagom spännande.

The Willow Fairy sa...

Du kanske behöver andra mediciner ;-)

tankar från mitt fönster sa...

Den ska jaglåna någonstans!
Ha en skön dag!

Monica sa...

Önskar dig en bra dag....sluta titta på skräckfilmer.....*fniss*...... Kramen.

Unknown sa...

tss , roligt inlägg. Jag ser framför mig hur du ser ut och ur jag själv skulle sett ut!

Fru Purjo sa...

Det är nog säkrast du håller dig till mindre blodiga saker ;-)

Anonym sa...

Huvva, vilekn blodig historia! Nej, jag klarar inte av att se otäcka filmer, får mardrömmar. Bolibompa får det bli. Men stackars foten då. Och jag förstår dig, man får alltid betala när man haft kul, iaf som sjuk... Men man kan ju inte avstå från att ha kul för det.
Hulda

Renée sa...

Messiah är en serie med fyra fristående avsnitt som har visats på tv innan (det var så jag fick nys om den. Dock såg jag bara slutet på ett avsnitt.). Tror man kan köpa den genom typ cdon eller Ginza. Har dock inte kollat eftersom jag har fått denna. Man kanske kan låna den, vad vet jag???

AnJa sa...

Tack för att jag fick mig ett riktigt gott skratt! :-D