onsdag 14 juli 2010

Fy attan vad svettigt...

Gårdagens regnväder gjorde dock luften lite mer behagligare på förmiddagen. Sen hade solen värmt upp hela härligheten igen... Ja, ja... Härda ut, tänker jag och lägger mig i solen på balkongen. Idag tog jag ut ett täcke och låg på men attans vad det fick svettkörtlarna att öppna sig! Det blev som en liten vårflod under mig!

Man står ju inte ut hur länge som helst i solen, till slut bara MÅSTE man in i duschen. Efter att ha skrubbat bort varenda liten svettpärla åkte jag till stan. Då jag inte har någon som helst AC eller ACC i min bil så kan ni ju gissa hur ogjort det var att duscha innan... Idag var det ett besök på ÖB och Rusta som gällde. Inte fasen hittade jag det jag letade efter men nåt kommer man ju alltid ut med.

Vad jag har köpt idag:

Muffinsformar 2 st (kostade bara 20 spänn st)
2 kg Leversnittar
Badmadrass till Emmy (halva priset!)
Cillit bang (me like)
En loka citron (så jag inte däckade)
10 vykort
köttmarinad
Tuggummi
Plåster

Jag SKULLE köpa en karbinväska... Får väl leta vidare...

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Det är konstigt, att det är så svårt att INTE köpa nåt. Alltid hittar man en massa som man inte visste att man behövde.
Jag känner igen mig där!
Ha det bäst!
Kram Åsa

Anonym sa...

Leversnittar har man alltid en viss glädje av.

Anonym sa...

Det är det som är fällan när man nog tar sig in i affärerna, det blir ju alltid någonting. Jag känner det så väl så... Du har kommit på mycket praktiska och nyttiga saker ialla fall - det är det som är viktigaste. Titt efter kabinväska i coop eller ica maxi om du har de i närheten. Där har jag sett bra erbjudande på väskor. Ha så mysigt och kram