måndag 3 maj 2010

Å så en liten fika...

Syrran kom hit ifrån Jönköping för att ge Anette hennes telefon hon hade köpt av syrran på elgiganten. Anette köpte en mobiltelefon av syrran för inte så himla länge sedan men hon var inte nöjd med den så hon köpte en ny. Nu när hon äntligen har köpt den telefonen som hon verkligen vill ha så är hon nog nöjd...

Syrran hade med sig dessa goda bullar som var stora som "dassalock"!


Här har vi systra mi in action!


Syrran blir snart arbetslös så behöver ni någon som kan mycket om telefoner och vill ge henne en anställning så kontakta henne!

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Nej!! Jag behöver ingen som kan mycket om telefoner...Jag behöver en BULLE!
Attan, va dom såg goda ut!
Kram Åsa.

tankar från mitt fönster sa...

Ja, de här sockrade bullarna är jättegoda! Tyvärr är alla bullar och wienerbröd dubbelt så stora som tidigare. Inte bra för min figur. Jag unnar mig i alla fall ibland en god bulle till fikat.

kram
/Ulla

Sunna sa...

Mums vilka bullar, har läst hela historien med din vovve, fy sjutton vilken otur men också en jäkla tur, skönt det verkar vara över. Din syrra och din dotter är väldigt lika, bedårande söta båda två