söndag 2 maj 2010

Jag ber (igen)...

Denna dagen är mycket bättre än igår kan jag säga. Gibson har inte hostat en enda gång idag! Dock har han kvar ett litet nasalt läte när han andas...

Innan har jag alltid bett om att Gibson ska dö här hemma. Men jag ville aldrig att det skulle ske genom att han satte en godisbit i halsen, FÖR BÖVELEN!

Nu gör jag om min bön; "Jag ber att Gibson ska dö här hemma i SÖMNEN på NATTEN! Jag ber för att han ska dö lugnt och stilla, ingen smärta och ingen ångest, SNÄLLA"!

7 kommentarer:

bakom berget sa...

Ska du inte för säkerhets skull ta honom till veterinären? Tänk om det sitter nåt i luftstrupen eller så. Jag skulle inte våga chansa.....
Skönt att höra att han är bättre i alla fall.
Ha en bra dag! Kram Åsa.

Filimarans Funderingar sa...

Jag håller fullständigt med, det vore väl toppen om ens hund kunde få dö på det sätten lugnt, stilla och hemma.

Mia sa...

Skönt att höra att han mår bättre och han kommer säkert att klara sig.
Vi får hoppas att han får somna in lugnt och fridfullt hemma då det är dags, men än är det väl inte tid för honom att somna in.
Hoppas ni haft en trevlig dag i solen.
Kram Mia

Emmas dagar sa...

Tack för tipset :-)
Hoppas det går bra med din hund!

Pinglan sa...

DibbeDobb.. kommer ses imorgon!! Pussis

Anonym sa...

Jag det hoppas jag han får med, men inte än.Så sorgligt att läsa en klump i halsen,man har ju känt lille Gibson ett antal år.
Kram pilan

garnlivet sa...

Jag hoppas att din hund mår bra nu efter sitt eländiga äventyr. Det är väldigt jobbigt och oroligt när ens djur är sjuka