söndag 9 maj 2010

Award


Jag har fått en award från syrran! Tackar, tackar!

Nu skulle man visst skriva 7 saker om sig själv...

1. Jag föddes med bägge höfterna ur led.
2. Mosade vänster tumme i en dörr när jag var 5 år.
3. Jag var skelögd som liten, opererade ögat när jag var 7 år.
4. Var superpedant när jag flyttade hemifrån!
5. Är numera en riktig slarvmaja, bryr mig inte om lite skit i hörnen!
6. Har haft panikångest sedan jag var 6 år.
7. Gillar att titta på SvampBob Fyrkant...

Jag har ingen aning om vilka som har fått denna och inte... Därför får den som vill ha den ta den!!!

5 kommentarer:

Mia sa...

Gratulerar till awarden och kul att få veta lite saker om dig, jag gillar faktiskt också att titta på svampbob fyrkant.
Jag önskar dig en trevlig vecka.

Tina sa...

Hej vännen!
Men Oj! Du har verkligen gått igenom en hel massa & lite till!!!!
Jag hade en höft sjukdom som liten..Pherters syndrom..eller va den nu hette..fniss..
Hoppas att du mår bra & att du haft en fin helg vännen!
Önskar dig en fin & glad Måndag!
Varm kram Till dig från Tina

messan sa...

Intressant läsning om dig! Du har verkligen gjort en hel del...må jag säga;)

Ha en riktigt bra måndag och så ses vi snart...hoppas jag!
Kram

Anonym sa...

Hihi vad kul! Grattos & ha en fin dag!

Sunna sa...

Svampbob???Har du inte upptäckt Sean connery, bruce Willis, Sam Elliot. Dreglar på tangentbordet om jag skriver fler