lördag 17 april 2010


Vilken tråkig dag... Emmy och jag har legat i var sin sida av hörnsoffan och slappat. Jag har sovit till och från HELA dagen! Emmy har legat och vilat och tittat på Nickelodion utan att säga ett ord. När hon blir tyst så mår hon INTE bra. Just nu är vi vakna iallafall men huvudvärken vill inte släppa. Känner mig nästan bakfull i huvudet fastän jag inte har druckit en droppe på över ett år!!!

Hoppas vi mår bättre imorgon...
(Tack ALLA för era snälla kommentarer, ni är för goa hela högen!)

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Hoppas att det känns lite bättre i morgon!
Styrkekram kommer här.....från Åsa.

Anette sa...

Jag hoppas verkligen att ni mår bättre i morgon! Det har varit så tyst idag.

Unknown sa...

Usch fy... sänder krya-på-dig-kramar-i-massor!

messan sa...

Jag hoppas att ni mår bättre idag och slipper den dumma huvudvärken. Idag är det en innemysardag då det stormar utanför huset. Jag gillar såna där slappar och mysardagar.
Jag hade en sån igår med filmmys:)
Krya på dig kramar