fredag 19 mars 2010

Stor och liten

Trots att musklerna på min vänstra sida känns som om hela sveriges scouter gjort knopar av mina muskelfibrer så kan man ju inte låta bli att sticka, naturligtvis! Kanske skule må lite bättre om jag inte stickade men att sticka är som balsam för själen... Alltså fortsätter jag!

Jag har två sticken på gång, ett i vardagsrummet och ett i sovrummet. Igår blev jag färdig med sovrums-sockan och idag med vardagsrums-sockan. Så här blev de:

En tubsock i storlek 32-36 och sedan en liten sock storlek 20-24 eller nåt. Den lilla sockan fick jag räkna om beskrivningen eftersom det inte fanns till så små. har tänkt göra ännu mindre så småningom men just nu ska jag ju göra en till av varje av dessa först!

Nu ska jag försöka få loss dessa knopar jag har i min vänster sida med spikmattan. Att få lite blodgenomströmning kan göra underverk! Ha nu en trevlig helg på er alla läsare där ute!

3 kommentarer:

Sunna sa...

Jätteläckra

matte sa...

ja sticka måste man :) det bara är så.
Trevlig helg till dig med !
Kram/Matte & Vovven

Anette sa...

Verkligen fina!