onsdag 17 februari 2010

Ja inte fan blev det bättre!!!

Jag säger bara ALLERGI-CHOCK!!!




Man ska aldrig lita på om det står "100% organiskt/naturella ingridienser". Kan bli så förbannad på företag som lurar en så in i bomben. Hur roligt är det att ha ett red-fejs? Inte alls! Korten är tagna precis efter jag tog bort masken, sen hoppade jag in i duschen och skrubbade ansiktet ordentligt. Efter detta var det bara att smörja in ansiktet med super-fet kräm och gå och ta en allergi-tablett. Smörjt in mig med cortison-kräm oxå så det ska nog lugna sig men det kliar så jag skulle kunna riva av hela fejjan!!!

6 kommentarer:

Darkland sa...

MEN FYY FAAAAAAN!!! Stäm de jävlarna:( Så ska det ju inte bli. Usch o fy. Lider med dig gumman! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

messan sa...

Nä, usch så hemskt! Hoppas verkligen att det gått ner. Det är nog svårt det att veta vad produkterna egentligen innhåller...
Kram

Anonym sa...

hejsan !!!!!!!! tack för ditt mejl !!! fy farao stackars dig ,,,,lider verkligen med dig,,,hopppas det lättar lite för dig med allergi piller i cortison salva kram mia & Zorro

Pinglan sa...

OMG... Tycker nog du ska skicka korten på dig till företaget och berätta att det VERKLIGEN inte är bra produkter för allergiker!!

EDSmamman sa...

men helt sjukt!!! FY va det där ska kliat!!! hade du bott i närheten hade jag sprungit över med lite av min aloe vera specialkräm.. (DrMelumad)... Hoppas det lägger sig fort. Jättefina snurrstrumpor du gör, har fått ett mönster av min svärmor nu... så jag ska nog testa.

Madeleineslife sa...

Håller med föegående! Det är skandal!! Allergi produkter?!?!?!

Har fått en liknande reaktion när jag var på ansiktbehandling & dom la någon honugsmask på mig. Det tålde jag inte!

Jobbigt med feber som sagt! Har inte haft lika hög som dig, men det är aldrig roligt. Man orkar ingenting & får mer ont än vanligt!!

Krya på dig! Kramis