tisdag 9 februari 2010

Det börjar bra eller hur!

Jo dagen började med att jag satte på kaffebryggaren. När jag sedan skulle ta kaffe så va det bara vatten i kannan... Glömt själva kaffet alltså...

Sen ringde min kära doktor Carlos från smärtmottagningen i Eksjö. Vi bestämde att jag ska vara kvar på dessa doser och han lämnar över mig till Hejco i Nässjö. Frågade om det gick att göra mer åt nersmärtan men nu har jag fulldos så det går inte tyvärr. Höja plåstret hjälper inte ett skit mot nervsmärtan tyvärr så jag får helt enkelt skita i att gå på mina ben! Jag tackade honom för allt han gjort för mig för han har hjälpt mig hur mycket som helst!

Andra jag vill tacka är ni alla som har grattat mig, speciellt ni här på bloggen!!! Ni är guld värda ska ni veta! Kramar till er alla!

Nu ska jag ägna mig åt tvätt och städ, det är tisdag och trots födelsedag och allt så kommer hemtjänsten. Kan ju va skönt att få det fint en dag som denna!

1 kommentar:

Darkland sa...

HURRA HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA GULD-RENÈE!!! STOR KRAM FRÅN Ågatan 3!!