fredag 30 maj 2014

Så söt!

Idag har min ledsagare Marie och jag varit ute i naturen och tittat på vackra ting. Titta bara på denna otroligt söte kille som är av rasen nordsvensk. Så söt med lockig man och svans! Mamman hade koll på både honom och oss så allt gick lugnt till.

Igår var det loppis för hela slanten, runt 125 säljare fanns i Pilaboparken och massor av besökare kom det. Måste varit rekord denna gång med både säljare och besökare! Själv hade jag mest med mig dockor och garn, det tog inte lång tid förräns monster-high-dockorna var sålda och resten gick oxå bra. Pengarna jag fick in ska gå till semestern, dom behövs kan jag lova! Sen är det ju skönt att bli av med en massa grejer som man ändå inte vill ha.

Nu har jag hållt igång i flera veckor med målning och röjning inför loppiset så jag känner mig lite sliten. Vila, vila, vila...

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Grattis till en bra försäljning! Så himla kul med loppis. Jag ska stå på en marknad snart och sälja lite betongsaker. Hoppas det går lika bra för mig ;-)
Ha en fin helg och må så gott!

Kram Åsa.

Anonym sa...

Vilken sötnos du fottat.
Jag minns när jag var liten och bodde hemma hos mina föräldrar och fick gå och kika på grannens fölunge.
Här hos mig är det lite kyligt och regnar en del.
Ha en skön Helg.
Margit(maxelonia)

ime sa...

Åh så fina hästar!