söndag 30 juni 2013

Bilder på bus!

Hej! Nu e jag tillbaka efter ett långt avbrott (så känns det iallafall). 
Jag har ju för det första inte mått bra och för det andra så har jag haft lite krux med mina bilder. Nu vet jag iallafall var de hamnar när jag tankar ner dom!!!

Zoya växer, just nu är hon i en riktig slyngelålder... Vissa stunder är hon så klåfingrig så man blir galen och nästa stund så får man en kram av henne... Ja ni fattar nog vad jag menar ;-)

Tussan är som vanligt, helt underbar...

Hon vet precis hur man ska kråma sig för att få lite kli på magen!


En riktig livsnjutare, det är Tussan det!


Tussan har dock ett jobb nu för tiden: att hålla ordning på lilltjejen...

Det är inget litet 7 till 4 jobb inte, det är dygnet runt!



Kolla in Zoyas min!

Buddha tar det lugnt, han har lite svårt att hävda sig mot Zoya...

"Jag trivs bättre här, där jag kan sitta under min korkek..."


Annars är livet lugnt, jag orkar inte något annat... Faster Pia var här och masserade mina vader för några dagar sen. Det var en väldigt konstig upplevelse må jag säga för jag kände INGENTING!!! Nerverna är så ikläm så jag har helt tappat känseln i många kroppsdelar, lite otäckt. 
Ändå var hon inte mesig när hon masserade, hon tog i rätt okej faktiskt men ack... Kan tänka mig att känseln kan komma tillbaks om vi håller på och det ska vi göra...

Idag ska jag försöka greja lite men det beror på formen. Jag gör inget som är jobbigt längre...
Hoppas allt e bra med er, jag har liksom inte varit inne på knappt några sidor, SORRY!!!

14 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Välkommen tillbaka och fortsatt god bedring!

tankar från mitt fönster sa...

Det är helt ok att du inte orkar gå in på andras bloggar. Det är viktigare att du hör av dig på din blogg, så jag vet hur du har det. Jag får intrycket att du mår litet bättre. Gör ingenting som tröttna ut, fortsätt med massage. själv ska jag i morgon gå och bli masserad i en stol, en massagestol, och det är helt underbart skönt.
Ha en bra vecka!
kram

monica sa...

Ha Ha, åhh så fin hon är den lilla slyngeltjejen :) Syns hon växer mest på längden hon med nu, samma med syster Ice.... Är väl härligt med lite liv i huset ; )
Kram Kram

ime sa...

Vad kul med ett livstecken och så fina bilder på dina underbara katter! Hoppas du får må riktigt bra snart.
Kram till dig

Helena sa...

Vad härligt liv dina katter har. Och vad stor Zoya har blivit. Buddha ser verkligen ut som en klok farbror, och låter damerna hålla på med sitt.
Ônskar dig en fin vecka.

Anonym sa...

Vilka underbara katter du har och du sköter om dem så himla fint.
Hoppas du mår bättre nu än du gjorde tidigare.
Ha en skön dag.
Margit(maxelonia)

blomman sa...

oj vad har hänt! Känns verkligen som en evighet sen jag var inne hos dig oxå! Ser att du fått tillökning med två flick-kattor.. mysigt! Kram Blomman Vetlanda

Anonym sa...

Lyckliga Du som äger dessa tre underbara kissemissar.
Ha en skön dag.
Kram
Margit(maxelonia)

Snäckskalsdalen. sa...

Jättetråkigt att höra att du inte mår bra, det finns inget man kan göra? Men massage är nog jättebra för det där med blodgenomströmning är väl viktigt.

Kan du sticka och greja med sådant? För det måste ju vara rogivande och så gör du ju något när du stickar. Och det blir ju så fint det du stickar.

Katterna är underbara och bara dom behövs ju för underhållning, mycket mer behöver man nästan inte! Och dom är ju så söta och busiga när dom är små. Förstår Buddha att han bara iakttar!

Kramar

bakom berget sa...

Hej! Vet du...jag tror att någon har kapat din mejladress. Jag fick ett konstigt mejl från din adress skrivet på spanska nyss.
Tänkte bara du ska varna dina nära och kompisar.

Hoppas du har det bra.

Kram Åsa.

Anna sa...

Jag är likadan här ur hågen orkar inget .Du är inte ensam vännen.Kul att se de små fina växer gör hon lilla.Ta hand om dig vännen kram AnnaSI

Anonym sa...

Hej Renée!
Jag tittar in till dig lite då och då. Undrar hur du mår.
Hoppas det inte är något allvarligt som hänt eftersom det är så tyst hos dig.
Här är så varmt och kvalmigt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart.
Nu önskar jag dig en skön dag.
Kram till dig.
Margit(maxelonia)

Snäckskalsdalen. sa...

Hur är det, hur mår du? Saknar dig! Hoppas allt är ganska OK.
Kramar
Agneta

UllaJohanna sa...

Har oxå varit slö... Den här värmen har tagit duktigt. Blir att man bara gör det nödvändigaste, knappt det...

Läst ifatt lite hos dig och hoppas att du mår lite bättre...
Tänker allt på dig, även om jag inte kommenterar så flitigt!

Kram till dig, dotera och katterna!