fredag 31 maj 2013

I love my telefone!!!

Jodå, den är helt enkelt underbar! Kan rekommendera den även till er som har värk för den är så himla lätt. Det var faktiskt därför jag valde just denna. Det är alltså en Samsung Galaxy S4.

Man kan ju ta bort nagellacket innan man fotar...

Här ser ni att den är väldigt tunn. 

Sen lite kort på katterna.

Zoya har spanat in Tussan...

Tussan ser Zoya och...

Springer genast under stolen hon ligger på.

Petar du på mig så petar jag på dig!!!

Där fick de både in en fullträff!!

Zoya tröttnade och...

Hoppade upp på fönsterbrädet istället.

Hon kollar lite neråt för att se så inte fienden kommer förbi...

Hon ser Tussan och snabbt som blixten hoppar hon ner för att kriga...

Buddha han bara tittar på... Vem vill anstränga sig när man inte behöver. 

2 kommentarer:

ime sa...

Hahaha... underbara bilder och jag känner igen deras lekar, mina tre far omkring som kattungar, dom blir aldrig riktigt vuxna.

EDSmamman sa...

Hej vännen, ska skriva mer till dig, är bara så trött. Har så mkt att berätta. Men ser att du köpt en samsung s4, jag har haft iphone rätt länge och tänkte aldrig byta men nu väntar jag på min alldeles egna samsung s4 och du är först att veta. jag lääääängtar, efter en tunn fin vit samsung, men jag vill gärna veta vad du anser om kameran, för det var därför jag ville ha den, för att kunna blogga från mobilen med fina bra bilder.. iphones kamera är så kass... så visa gärna lite bilder från samsung. Kram kram ps hoppas du mår bättre och att du får bukt med hjärtat.. min dotter har problem som de måste hålla koll på, läckage på mitralisklaffen, väldigt vanligt på edsare, tydligen därför ville barnhabben kolla henne. Kram Pia