lördag 20 april 2013

Ett litet busfrö!

Lilla Zoya har tagit oss med storm! En liten kisse som far och flänger precis överallt! Här har hon tagit de andras plats i fönstret...

Emmy och Zoya

Emmy och Buddha

Efter att ha burit Zoya blev Buddha helt plötsligt jättetung!

Japp, vi är väl lite mer kompisar idag..


Närbild!

Jag klättrar upp på katträdet som en riktig bergsklättrare!

Äter gör jag oxå men ack vad mycket godare de storas mat är... Jag käkar just nu hellre deras. Och Tussan äter upp min mjukmat så det går nog jämt upp!

Denna lilla söting har sovit i min armhåla i natt! Jag har knappt vågat röra mig...
Det plus att vi var och handlade igår gjorde att jag kände mig som en överkörd grävling när jag skulle ta mig ur sängen... Men vad gör man inte för de söta små liven!!!


2 kommentarer:

tankar från mitt fönster sa...

Denlilla nya katten är också söt!
Ha en trevli helg!
kram
/Ulla

Anonym sa...

Gud va söt denna lilla kisse är. Ja de är ju söta alla tre.
Kram till dig och din dotter och alla tre kissemissarna.
Margit(maxelonia)