tisdag 30 oktober 2012

Jag är nöjd och glad!

Jag myser med tända ljus i hallen. Pappa har satt upp hyllan och nu ska det bara inhandlas korgar på IKEA (ska fixas på fredag!)och sen är hallen färdig. Jag är så himla nöjd och glad över både mitt kök och min hall. Tänk att så lite kan göra så mycket!

Här ser vi ett par riviga naglar! 

Faster Pia var här idag och hade med sig "Bus eller godis-grejer" till Emmy. Själv tycker jag att just "Bus eller godis-grejen" hör till USA, här i Sverige blir det inte alls på samma vis. 
Det får kanske bli en halv-otäck film med Emmy i soffan och bordet fullt av godsaker, eller? 

4 kommentarer:

Carola sa...

Det blev snyggt! Förstår om du är nöjd! Jag är inte mycket för bus el godis heller...

Anonym sa...

Jag skulle också vilja rusta upp våran lägenhet. Du har verkligen fått det fint hos dig. Vi väntar nog med reparationer tills jag vet vad det är som ställer till det i min kropp.
Den 18 november har vi visning av vårat hus. Jag hoppas vi får det sålt.
Här har det regnat till tusen idag.
Jag är inget för detta med Bus eller godis. Ett år fick vi balkongrutorna nedkladdade med ägg. Gud så arg jag blev och svårt
var det att få bort det från rutorna. Hade jag fått tag på ungdomarna så vet jag inte vad jag gjort.
Kramar till Dig från mig.
Margit(maxelonia)

Hamrånge slöjdare sa...

Visst är det roligt med något nytt. Det behövs inte så mycket.
Naglarna var jättehäftiga! Jag är inte heller mycket för bus eller godis, men brukar ha lite godis hemma ifall det ringer på dörren.

Cecilia sa...

Så ljust och fint! Härligt att få nytt.
Jag håller med dig, bus eller godis är tradition där och importerad rakt av blir det bara 1) godistiggeri, 2) skrämmande för äldre 3)...onödigt! :-)
(Argumenten tog visst slut...)