torsdag 27 oktober 2011

Nä så trist....

Feber idag igen... VARFÖR? Jag fattar ingenting, jag är endast lite, lite täppt i näsan ju! Ont i huvudet har jag som fasen men det är väl feberns fel antar jag... Emmy har oxå feber idag, hon har dock slem i lungorna så hennes feber är mer förstålig. Mitt kanske kommer sen, slår till som en megaklubba med full kraft... Vem vet?

Allt är trist idag, febern, huvudvärken och till och med vädret. Det är verkligen väder ala depp ute... Fast å andra sidan kanske det är bra, man ska väl vara inne när man är sjuk och hade det varit strålande sol så hade det varit lite synd... Så inomhus ska jag vara och kanske att jag får en och annan tumme ur ändan idag... Har en del telefonsamtal att fixa med nämligen...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Här är också grått och trist.
Känner mig trött till tusen. Igår hade jag himla ont i kroppen alldeles öm i huden. Idag har jag besvär med min mage. Man får då aldrig må bra verkar det som.
Krya på er
Kram
Margit(maxelonia)

Bitte sa...

Vad tråkigt att ni har feber därhemma, båda två dessutom! Hoppas att ni piggar på er snart!

Jag läste inlägget om Buddha som gjorde att det blixtrade inomhus. Först trodde jag att du skulle skriva att det var något elfel och att det kom blixtar ur vägguttagen, men så var det katten... my goodness... :-).

Tack för din fina kommentar hos mig när du anmälde dig till utlottningen, vad roligt att du vill vara med! Lycka till, jag drar vinnaren ikväll!

Många krya-på-dig-kramar
Bitte

Hamrånge slöjdare sa...

Du får tända några ljus och dra ner persiennerna så blir det mysigare! Krya på er båda två! :)

Sussry sa...

Krya på er!

Gafflan sa...

Krya på er!
När först döttrarna och sedan jag blev sjuka började det med feber, halsont och lätt snuva. Sedan kom hostan men febern var svår att få bukt med för den for upp o ned och hit o dit.
Kram på er.

oumberligating sa...

Tror hela blogglandia är förskylda idag! Undrar vad det kan bero på!
Synd det inte finns olika former av "Forum" här på blogger, då hade jag velat starta Forumet Sjukstugan där man bara fick skriva om man var sjukskriven! (ler)
Hmm....fast jag har ju redan ett sådant forum jag har ju min patient och smärtblogg
www.jernsaxen.blogspot.com
Ha en fin fortsatt dag och krya på dig hälsningar till dig och alla som behöver!
Kram ifrån Oumberlige Peter!