fredag 26 augusti 2011

Jag arbetar idag!

Idag var det bara att skita i värken och hugga i lite. Imorgon är det loppis i Pilaboparken och jag hade inte lust att avboka det hela. Dessutom ska mor min oxå stå där så det ska bli lite skoj!

Denna gången ska jag sälja lite stickade grejer (det är loppis OCH hantverksförsäljning). Så idag har jag fäst lite trådar. Först ut är lilla ludd-sjalen med mönster från drops:


Sen hittade jag några mössor:


Till sist, en axelvärmare gjord efter eget huvud:


Jag har mer i mina gömmor som ska med, jag ska bara gräva fram "skiten" först...

Tack alla som har sänt gulliga kommentarer nu när jag har "rygg-pajj", det värmer ska ni veta!

10 kommentarer:

Shamrock sa...

Lycka till med loppisen

disa sa...

Fina saker du har stickat!! Hoppas du får sålt mycket, då blir man så glad. =)

Snäckskalsdalen. sa...

Lycka till i morgon med dina fina alster!
Kraaamar

Pia sa...

Jag har så tänkt på dig och undrat vad det hörs - och så skriver du!!!!

Du har ju en massa hääärligheter att sälja!!! Vad duktig du varit!

Men, jättetråkigt att läsa om ditt diskbrock! Och på ett så svårt ställe. Jag kan inte säga att jag förstår (tråts att jag blivit opererad för trånga nervkanaler i ryggen och hade en helvetes värk med 4 veckor i rullstol osv...), för det där stället på kroppen/bröstryggraden är inget att leka med! Hoppas det har lindrat ens lite!

En stor varm kram!
-Pia-

bakom berget sa...

Lycka till på loppisen. Hoppas det kommer massor av folk och köper allt du släpat med dig ;-)
Kram Kram!

Helena sa...

Lycka till, är det som bakluckeloppis där man säljer från bakluckan på bilen?

Sussry sa...

Hoppas loppis går bra. Jobbigt med ont. Många kramar!

Rosenvante sa...

Hallå så mycket du har i gömmorna som man inte fått sett innan. Den mörka randiga mössan skulle direkt bli en favvo här.
Hoppas det går bra på loppisen och att du får sälja mycket grejer. Så hoppas jag ju du mår lite bättre också.
Ska du färga håret i samma färg du hade innan? Den tyckte jag du passade väldigt bra i.
Svettas i nacken vet jag ju hur det känns, så ibland önskar jag att jag hade beställt tid till en frissa också, men så nästa dag, ja då är jag glad att jag inte gjort det. Du vet det där med Aftonbladet o Expressen, kan aldrig bestämma mig.
Kram

Anonym sa...

Lycka till med loppis och försäljning.
Skulle var skoj att ha loppis. alltid har man något att sälja.
Du ska veta att jag beundrar dig för att du orkar med fast du har sådan värk.
Här är det högsommarvärme idag.
jag blir inte av med min yrsel som jag dragits med nu i flera veckor. Sedan har jag troligen fått magkatarr också. Alltid ska det vara något elände.
Hoppas att du mår bättre snart.
Kram
Margit(maxelonia)

Anonym sa...

Men du inte är det där gammal skit. Jättefina grejor. Det här med loppis är ju så beroende av vilka som kommer. Älskar själv att åka runt och köpa. Har gjort några fynd i sommar. Hittade ett anonymt ställe i Lockeby utanför Härnösand. Blev en del handlat och en gul gammal kaffepanna som jag inte kunde leva utan
Ha det så bra